וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: גבר הכניס אצבע לכלוב של האריה - ואיבד אותה

26.5.2022 / 0:01

עובד גן החיות התגרה באריה מול המבקרים שצילמו את הרגע "המשעשע". האריה איבד את סבלנותו וסגר את לסתותיו על אצבעו של העובד. גן החיות מתנער מאחריות וברשת מאשימים את העובד. זהירות - סרטון קשה לצפייה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

גבר הכניס אצבע לכלוב של האריה - ואיבד אותה/@Morris_Monye

עובד גן חיות בג'מייקה החליט להתגרות באריה אל מול המבקרים, הכניס את אצבעו לכלוב שלו - ואיבד אותה, כשהתאונה המחרידה הזו תועדה במצלמות ושותפה ברשת. באחד הסרטונים ניתן לראות את עובד גן החיות מכניס את אצבעו אל כלובו של האריה, נוקש בשיניו ובפרצופו, כשלבסוף האריה מאבד את סבלנותו ונועץ את שיניו באצבעו. העובד נראה מנסה לחלץ את ידו מלוע האריה שניות ארוכות, לבסוף מצליח אך מאבד את אצבעו ונופל אל הרצפה.

עדת ראייה סיפרה ל-Jamaica Observer שעובד גן החיות של ג'מייקה שבעיר לקוביה השוויץ בפני המבקרים והוסיפה: "כשזה קרה חשבתי שזו בדיחה. לא חשבתי שזה באמת רציני. לא הבנתי את מידת הרצינות של זה, כי זה הרי התפקיד של המקום - להעלות הופעה. ברור שכשהוא נפל על הרצפה כולם הבינו שזה רציני. כולם נכנסו לפאניקה. כל העור ובערך המפרק הראשון של האצבע שלו הלכו".

גבר הכניס אצבע לכלוב של האריה - ואיבד אותה. twitter.com/Morris_Monye, צילום מסך
גבר הכניס אצבע לכלוב של האריה ואיבד אותה/צילום מסך, twitter.com/Morris_Monye

הסרטון שכעת הפך ויראלי עורר דאגה לרווחתו של האריה וליחסו של הצוות בגן לבעלי החיים. מנכ"לית האגודה של ג'מייקה למניעת צער בעלי חיים, פמלה לוסון, אמרה ל-Observer כי האירוע ייחקר. "אנחנו נרד לעומק העניין. אני אצור קשר עם הסוכנות הלאומית לאיכות הסביבה והתכנון, שאחראית על הפיקוח של גן החיות של ג'מייקה ומשם נתקדם", אמרה.

גן החיות של ג'מייקה פרסם הצהרה כדי להבטיח לציבור שהוא מקום בטוח להיות בו עבור אנשים ובעלי חיים. "ההנהלה והצוות כאן בגן החיות של ג'מייקה מבקשים להרגיע את הציבור. אנו מתגאים באהבה, בטיפול וביחס המקצועי שמקבלים בעלי החיים שלנו", נכתב בהודעה, "הפעולות המוצגות בסרטון הן של עובד גן החיות של ג'מייקה והן טרגיות ואינן מייצגות את נהלי הבטיחות והמדיניות שיש להקפיד עליהם בכל עת בגן החיות שלנו".

הנהלת גן החיות הוסיפה: "זה אירוע מצער שלא היה צריך לקרות, ואנחנו - משפחת גן החיות של ג'מייקה - עושים הכל כדי לסייע לאדון להשתקם". גן החיות של ג'מייקה חוקר כעת את האירוע כדי למנוע ממקרים דומים לקרות בהמשך.

צפו בתיעוד: (הסרטון קשה לצפייה)

אם אובדן האצבע וההתנערות של גן החיות לא מספיקים - גם ברשת הצופים צולבים את העובד על מעשיו. "שילך לעזאזל האידיוט הזה שדחף את היד שלו לפה של האריה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זו התעללות בבעלי חיים. האריה המסכן הזה גם ככה בכלוב אז למה להתגרות בו? מגיע לו שאיבד אצבע. חבל שלא איבד את כל היד".

אחרים היו רחומים יותר: "תראו, כאילו, הוא הרגיז את האריה. המשיך לטפוח על פניו, מנסה להוציא ממנו תגובה. אנשים צריכים לכבד בעלי חיים. האריה המסכן כבר מאחורי סורג ובריח, ואז האיש הזה הולך ודוחף לו יד בפנים. אני מתפלל שמצבו ישתפר במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully