וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של ח"כ סטרוק וילדיו הותקפו באבנים ונפצעו: "טרור לכל דבר"

השלושה נפצעו באורח קל-בינוני לאחר שרכבם נרגם באבנים. "ערבים ניסו לרצוח אותם", אמרה. סמוטריץ': "פיגוע לכל דבר ועניין". במקביל, הפלסטינים דיווחו על הרוג בן 16 במהלך עימותים אלימים סמוך לקבר יוסף. צה"ל: נער השליך בקבוק תבערה במתחם ונורה

עימותים בקבר יוסף. 25 במאי 2022/סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שלושה ישראלים, אב ושני ילדיו, נפצעו הלילה (רביעי) לאחר שרכבם נפגע מיידוי אבנים ליד הכפר חווארה הסמוך לשכם. השלושה הם בנה של חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית) וילדיו, בני שנתיים וארבע. הם פונו במצב קל-בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר.



חברת הכנסת צייצה בטוויטר את תמונות הרכב שנפגע של בני משפחתה וכתבה: "ערבים ניסו לרצוח את הבן והנכדים הקטנים שלי בחווארה". היא סיפרה כי התקיפה התרחשה לאחר מפגש משפחתי לציון אזכרה. "הם נסעו לביתם בהר ברכה התחבקנו התנשקנו ולא חשבתי שבפעם הבאה שאראה אותם זה יהיה בבית חולים עם חתכים מפחידים", אמרה.

"האכזריות הרצחנית הזו של לרגום רכב עם שני פעוטות. זה דבר שהוא בלתי נתפס, לא יודעת מאיפה שואבים כל כך הרבה רוע", הוסיפה סטרוק. "ההסתה בספרי הלימוד והחוקים שמתגמלים רוצחים הם הביאו אותם לנסות לרצוח את הבן והנכדים שלי. יש לנו עסק עם רשות פלסטינית שהמטרה המרכזית שלה היא לרצוח באכזריות".

ידידיה סטרוק יחד עם בנו באמבולנס לאחר שאבנים הושלכו על רכבם. מועצה אזורית שומרון, אתר רשמי
בנה של ח"כ סטרוק וילדיו, הלילה/אתר רשמי, מועצה אזורית שומרון

יו"ר המפלגה ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר: "אבנים יכולות להרוג. ידוי אבנים זה פיגוע לכל דבר ועניין. ההסלמה הקשה של החודשים האחרונים נובעת מגישה לפיה אבנים הם מטרד שאפשר לחיות איתו. וזו טעות מסוכנת. צה"ל חייב לקבל פקודה למגר את פיגועי האבנים עד האבן האחרונה. וזה אפשרי".

חברת הכנסת מיכל וולדיגר הוסיפה כי "זריקת אבנים היא חלק מרכזי בשיטות הפעולה של המפגעים. יש להחזיר למתיישבים את תחושת הביטחון, האסון הבא הוא רק עניין של זמן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גית' יאמין, על פי דיווחים פלסטינים נהרג על ידי כוחות צה"ל. 25 במאי 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
גית' יאמין, על פי דיווחים פלסטינים נהרג על ידי כוחות צה"ל/תמונות גולשים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

במקביל, נער פלסטיני בן 16 נהרג מאש צה"ל במתחם קבר יוסף שבשכם במהלך עימותים אלימים במקום - כך דיווח הלילה משרד הבריאות הפלסטיני. לפי הודעה שפרסם דובר צה"ל, נער שהשליך בקבוק תבערה לעבר הלוחמים במתחם נורה ונפגע. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, ולאחר מכן נקבע מותו. לפי הפלסטינים, יותר מ-70 איש נפצעו בעימותים, רובם כתוצאה מגז פלפל.

העימותים החלו לאחר שמאות מתפללים יהודים הגיעו לקבר יוסף תחת אבטחה של צה"ל. לפי צה"ל, בהתפרעות זו השתתפו מאות פלסטינים שיידו אבנים וזרקו בקבוקי תבערה לעבר הכוחות.

פלסטינים דיווחו כי הצעיר שנהרג הוא גית יאמין. אתמול, פרסם יאמין בחשבון האינסטגרם שלו בקשות לפעולות שהוא רוצה שיבוצעו במקרה וימות. "אל תשימו את הגופה שלי במקרר, אני לא אוהב קור", אמר בן ה-16, "תשאירו את החשבונות שלי ברשתות החברתיות פתוחים, אם מחלקים קוראן בשמי תכתבו את השם שלי בעמוד הראשון".

במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון שישה חשודים במעורבות בפעילות טרור הוחרמו כספים המועדים לטרור, כך מסר דובר צה"ל. הכוחות פעלו בין היתר בכפרים חוסאן, בית כחיל ובעיר קלקיליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully