וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל בודק אם נשק הקצין הפלסטיני שנעצר בג'נין שימש לירי בנעם רז

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 15:06

בכוונת צה"ל ושב"כ לבצע מעצר של כל מי שפתח באש לעבר הכוח, להעביר אותו לחקירה ולבדוק מי מהם ירה בנשק. לדברי גורמי ביטחון, גם אם מדובר בירי בצרורות ולא ממוקד - בכוונת צה"ל להוכיח מי ירה ובאיזה נשק. עד כה נעצרו כמה חשודים ונתפסו כמה נשקים שהועברו לבדיקה

בווידאו: חילופי אש בג'נין במהלך פעילות צה"ל למעצר מבוקש/צילום: דו"צ ותיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

צה"ל העביר היום (שלישי) את הרובה של הקצין הפלסטיני מהביטחון המסכל שנעצר מוקדם יותר במחנה הפליטים ג'נין לבדיקה בליסטית כדי לבחון האם הוא ירה והרג את לוחם ימ"מ נועם רז.

בכוונת צה"ל ושב"כ לבצע מעצר של כל מי שפתח באש לעבר הכוח, להעביר אותו לחקירה ולבדוק מי מהם ירה בנשק. לדברי גורמי ביטחון, גם אם מדובר בירי בצרורות ולא ממוקד - בכוונת צה"ל להוכיח מי ירה ובאיזה נשק. עד כה נעצרו כמה חשודים ונתפסו כמה נשקים שהועברו לבדיקה בליסטית ובכוונת מערכת הביטחון לבצע מעצרים נוספים.

נעם רז. באדיבות המשפחה
נעם רז/באדיבות המשפחה

לדברי גורמי ביטחון, מעצר קצין הביטחון המסכל שביצעו היום לוחמי יחידת דובדבן במחנה הפליטים ג'נין מצביע על בעיות משמעותיות של משילות ברשות הפלסטינית לא רק נגד הציבור ברחוב הפלסטיני אלא גם נגד אנשי המנגנונים החמושים. הגורמים הדגישו כי הקצין לא נעצר רק בחשד לירי לעבר לוחם הימ"מ, אלא כי היה מעורב באירועי טרור נוספים.

במהלך הפעילות החלו חילופי אש בין הכוחות לחמושים פלסטינים, וכלי תקשורת מקומיים דיווחו על שלושה פצועים כתוצאה מהעימותים. "כוחות צה''ל פועלים כעת בואדי בורקין הסמוך למחנה הפליטים ג'נין", נכתב בהודעת דובר צה"ל.

בתיעודים מהמקום, הממוקם סמוך לזירה בה נורה ונהרג רז, נראים כוחות צה"ל נעים ברכבים משוריינים תוך השמע קולות ירי. כמו כן נראה בית החשוד במרום גבעה כשעשן מיתמר סמוך אליו. הכוחות כרזו לחשוד להסגיר עצמו ולצאת מהמבנה, ולאחר שסירב נורו טילים לעבר המבנה. אנשי המנהל האזרחי נכחו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully