וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב מירושלים יואשם בעבירות מין קשות בנשים: "רוע טהור"

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 17:18

משה יזדי, רב קהילת "עמודי השלום" חשוד שפגע בנשים חוזרות בתשובה וביצע כלפיהן עבירות כלכליות, וכתב אישום יוגש נגדו בקרוב. לפי המשטרה, יזדי נתן סיבות שנועדו להצדיק את מעשיו, תוך שימוש ציני מעולם הדת, ולטענתו מעשיו נועדו להצלת חיי יהודים ואף לסיכולי פיגועים

המשטרה הגישה היום (שלישי) הצהרת תובע נגד משה יזדי, רב קהילת "עמודי השלום" בירושלים, בגין ביצוע עבירות מין קשות בנשים חוזרות בתשובה ועבירות כלכליות. זאת לקראת הגשת כתב אישום נגדו בימים הקרובים. מעצרו הוארך בשלושה ימים.

לפי המשטרה, יזדי נתן סיבות והסברים שנועדו להצדיק את מעשיו בתוך שימוש ציני מעולם הדת וקרא להם "תיקונים". לטענתו, מעשי המין נועדו להצלת חיי יהודים ואף לסיכולי פיגועים. "אי אפשר שלא לכנות את אופיו ומעשיו כרוע טהור", נמסר.

הרב משה יזדי, שעמד בראש קהילה בשכונת הבוכרים בירושלים, נעצר בשבוע שעבר בחשד שאנס במרמה נשים שבאו לקבל ממנו הדרכה רוחנית 24 במאי 2022. אתר רשמי, פלאש 90
"עשק ברגל גסה רבבות". יזדי/פלאש 90, אתר רשמי
עו"ד הלוי דוד. שימוש חופשי, אתר רשמי
עו"ד הלוי/אתר רשמי, שימוש חופשי

נציג המשטרה אמר במהלך הדיון כי יזדי "קשר קשר ביחד עם אחרים, עשק ברגל גסה רבבות כאשר את חלקם הביא לחרפת רעב. ביצע שורה של עבירות מין קשות תוך שהוא משמש כרב קהילה. חומר החקירה מגלה תמונה של אדם אשר שלט בקורבנותיו ביד רמה וקשה תוך שהוא מפריד אותם ממשפחתם, ואף דרש שיפרדו מבני זוגם, נהג בהם כבובות מריונטה. חלק מהקורבנות הוסיפו כי מדובר באדם שעשוי לטענתם להפנט ולכשף. שליטה מוחלטת עם נדבך של חשש ופחד".

עוד אמר נציג המשטרה, "בכל שנותיי במשטרה לא נתקלתי בתיק כה קשה של אכזריות, מדובר בסבל במשך שנים רבות, פשוט לקרוא את תלונות 10 קורבנותיו ולא להאמין, כל זאת בתור מורה דרך, כהגדרתו יזדי ממנה עצמו עם ל"ו צדיקים. קיימים מעשים שונים ומגוונים של רוע, שימוש באלימות, הפחדה, סחיטה באיומים שבאמת עדיף שלא אמשיך לתאר". הוא הוסיף כי יזדי "השתמש באלימות וביצע עבירות מין בכפייה, איומים, הפחדות וסחיטה. יש פה אלמנטים מיניים ומעשים מאוד ומגוונים בקשת מאוד גדולה".

עו"ד דוד הלוי, המייצג את משה יזדי מסר: "מרשי מכחיש את המיוחס לו. מדובר בטענות מופרכות והזויות המיוחסות לו וצר לנו כי משטרת ישראל והפרקליטות הלכו שבי אחר תלונות כזב ואינטרסים זרים העומדים ביסוד התלונה. בבוא העת אין לי ספק כי חפותו של מרשי תוכח בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully