וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מצוד אחר חשודה ברצח של רוכבת אופניים מקצועית

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 13:31

הרשויות בארצות הברית מחפשות אחר קייטלין מארי ארמסטרונג מטקסס שמואשמת ברצח של אנה מוריה וילסון, רוכבת אופניים מקצועית. וילסון יצאה עם בן הזוג של ארמסטרונג בזמן שהשניים היו פרודים

הרשויות בארצות הברית מחפשות אחר אישה מטקסס שמואשמת ברצח של רוכבת אופניים מקצועית שיצאה בעבר עם בן זוגה, כך על פי דיווח הבוקר (שלישי) של רשת CNN.

שירות המרשלים של ארצות הברית עורך חקירה לגבי המיקום של קייטלין מארי ארמסטרונג, בת ה-34, שמבוקשת בגין רצח מדרגה ראשונה בקשר לירי ב-11 במאי באנה מוריה וילסון בת ה-25.

וילסון שהתה בבית של חבר באוסטין שבטקסס, והתכוננה למרוץ אופניים בהיקו, שם נורתה כמה פעמים, על פי תצהיר של המעצר שהוגש בבית המשפט המחוזי של מחוז טראוויס. בתצהיר מתואר כיצד הקורבן והחשודה ניהלו קשר רומנטי באחרונה עם אותו גבר - רוכב האופניים המקצועי קולין סטריקלנד - ומפורטים בו הודעות טקסט וראיונות שחושפים כי קנאה עשויה להיות המניע לרצח.

אנה מוריה וילסון, רוכבת אופניים מקצועית שנרצחה באוסטין, טקסס. באדיבות המשפחה, צילום מסך
הנרצחת. אנה מוריה וילסון/צילום מסך, באדיבות המשפחה
קייטלין מארי ארמסטרונג, חשודה ברצח רוכבת אופניים באוסטין, טקסס. The U.S. Marshals Service, אתר רשמי
החשודה ברצח רוכבת אופניים בטקסס. קייטלין מארי ארמסטרונג/אתר רשמי, The U.S. Marshals Service

הנרצחת, אנה מוריה וילסון

ביום הרצח, אמרה וילסון לחבר שאצלו שהתה כי היא הולכת לשחות עם סטריקלנד, על פי התצהיר - מידע שסטרילקנד אישר. השניים אכלו אורחת ערב לפני שסטריקלנד הוריד את וילסון בבית החברה. הוא לא נכנס איתה. משטרת אוסטין הגיעה לבית מאוחר יותר, לאחר השעה 10 בלילה, ומצאה את החבר של וילסון מבצע בה החייאה. וילסון ספגה כמה יריות, והשוטרים ראו "מחסניות על הרצפה" אך לא כלי נשק. מותה של וילסון נקבע בזירה.

על פי משטרת אוסטין, "הירי לא נראה כפעולה מקרית". הרשויות זיהו את ארמסטרונג, שעמה סטרילנד גר באוסטין, כחשודה העיקרית במוות. בתצהיר של מעצרה מוזכר סרטון וידאו שהחוקרים השיגו שבו נראה כלי רכב דומה לזה של ארמסטרונג סמוך לבית שבו שהתה וילסון זמן קצר לאחר מותה.

מבדיקה בליסטית עלה כי אפשרי שכלי נשק שאותו רכש סטריקלנד לאחרונה בעבור ארמסטרונג הוא כלי הנשק שבו נורתה וילסון.

החשודה מוגדרת "מבוקשת" על ידי שירות המרשלים באמריקני

וילסון, או "מו" בפי חבריה, היתה גולשת אלפים בקולג' אך עברה לרכיבת אופניים לאחר שסיימה את הלימודים. סטריקלנד אמר למשטרה כי היא נחשבה לאחת מרוכבות האופניים הטובות בעולם, וזכתה בשורה של מרוצים בקליפורניה באביב.

בהצהרתו אמר סטריקלנד כי ניהל מערכת יחסים קצרה עם וילסון באוקטובר לאחר שהשניים סיימו מערכות יחסים קודמות. מאוחר יותר סטריקלנד וארמסטרונג התפייסו וחידשו את מערכת היחסים ביניהם. מערכת היחסים עם וילסון נהפכה ל"מקצועית ואפלטונית" אמר סטריקלנד למשטרה.

עם זאת, הוא הוסיף כי ניסה להסתיר את הקשר שלו עם וילסון מפני ארמסטרונג על ידי שינוי שמה של רוכבת האופניים בטלפון שלו ומחיקת ההודעות ששלחה לו. ארמסטרונג יצרה קשר עם וילסון כמה פעמים והזהירה אותה ש"תתרחק" מסטריקלנד, אמר אחד החברים של וילסון לחוקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully