וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין מתלונן: "אני צריך לנהל שיחה רצינית עם המערב"

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 16:56

בפגישה בין נשיא רוסיה לנשיא בלארוס, אמר אלכסנדר לוקשנקו כי המערב שוגה באשליות: "יש במערב אינפלציה, אך לטענתם, האמת היא ש'פוטין הוא האשם' - 'פוטין אשם בכל דבר'"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר היום (שני) כי הוא צריך "לנהל שיחה רצינית עם המערב" לגבי ההנחה שהוא האשם בכל הכאוס הכלכלי שנגרם בשל מלחמה באוקראינה והסנקציות הקשות שהוטלו על רוסיה.

בפלישה של רוסיה לאוקראינה נהרגו עד כה אלפים ומיליונים נעקרו מבתיהם. הניסיון של המערב מנסה לבודד את רוסיה כעונש על המצור שהטילה מוסקבה על משלוחי תבואה מנמלי הים השחור של אוקראינה, הוביל לזינוק במחירי הנפט, הגז, התבואה, שמן הבישול והדשן.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ושליט בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בשיט בים השחור, 29 במאי 2021. רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ונשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו בשיט בים השחור ב-2021/רויטרס

בפגישה טלוויזיונית באתר הים השחור בסוצ'י, אמר פוטין לנשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו שהמצב של כלכלת רוסיה טוב, למרות הסנקציות המערביות.

לוקשנקו אמר כי הסנקציות העניקו לשתי המדינות את המומנטום להתמקד בפיתוח עצמי, וכי האליטות המערביות שוגות באשליות לגבי הסיבות של המצוקה הכלכלית הגלובלית.

"לגבי הכלכלה, המערב ראוי לתודה משום שהוא העניק לנו את הדחיפה לפתח את עצמנו", אמר לוקשנקו לפוטין, שחייך והניד בראשו. "מה שקורה שם זה שהם לא העריכו נכון את הכלכלה בגלל התקשורת שלהם. יש להם אינפלציה, אך האמת היא ש'פוטין הוא האשם', 'פוטין אשם בכל דבר'", אמר לוקשנקו.

פוטין הניד בראשו ואמר בחיוך מאולץ "אנחנו צריכים לנהל איתם שיחה רצינית", הוא ענה. לוקשנקו גיחך ואמר "כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully