וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי נוסף ברכבת התחתית בניו יורק: גבר בן 48 נורה למוות

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 15:48

דניאל אנריקז, עובד בן 48 בבנק גולדמן סאקס במנהטן שהתגורר בברוקלין, נורה בחזה בזמן שנסע בקו Q של הרכבת התחתית. היורה נמלט

ציוץ של משטרת ניו יורק אחרי הירי

דניאל אנריקז, עובד בן 48 בבנק גולדמן סאקס מברוקלין, נורה למוות אתמול (ראשון) בחזה בזמן שנסע ברכבת התחתית בניו יורק. זאת התקיפה האחרונה בשורה של תקיפות אקראיות במערכת התחבורה של העיר.

היורה נמלט כשהרכבת עצרה בתחנה במנהטן, ועדיין לא נתפס. "חקירה ראשונית מגלה שהחשוד התהלך בקרון בקו Q וללא סיבה, שלף אקדח וירה בו בקורבן מטווח קצר בזמן שהרכבת עברה את גשר מנהטן", אמר קנת קורי, מפקד משטרת ניו יורק.

היורה, שעל פי התיאור הוא גבר גדול ממדים, בעל "עור כהה" וזקן שלבש קפוצ'ון, מכנסי טרנינג אפורים וסניקרס לבנות. הוא ברח מהזירה כשרכבת נכנסה לתחנת רחוב קאנאל.

החשוד והקורבן לא הכירו זה את זה ולא היה ביניהם כל קשר לפני הירי, אמרה המשטרה. מותו של הקורבן נקבע בבית החולים בלוויו.

מושלת ניו יורק קתי הוצ'ול מגיבה לירי

דניאל אנריקז, ניו יורק. Griselda Vile, באדיבות המשפחה
הקורבן. דניאל אנריקז מברוקלין נורה למוות ברכבת התחתית/באדיבות המשפחה, Griselda Vile

"לבי נשבר בשביל המשפחה. כולם זכאים להרגיש בטוחים ברכבת התחתית שלנו. אמשיך להיאבק כדי להפוך זאת למציאות", אמרה מושלת ניו יורק קתי הוצ'ול בטוויטר.

באחרונה עדה ניו יורק לגל של תקיפות אלימות ברכבת התחתית, כולל נוסעים שנדחפים מהפלטפורמה למסילה ורצח של אישה אסייתית. ב-12 באפריל גבר חמוש זרק פצצות עשן ופתח בירי בתוך קרון של רכבת תחתית בברוקלין ופצע יותר מעשרים אנשים.

יו"ר ומנכ"ל בנק גולדמן סאקס, דיוויד סולומון, אמר כי הוא "שבור" מהירי הקטלני של עובד וכינה אותו "טרגדיה חסרת הגיון". אנריקז עבד בגולדמן סאקס מאז 2013 במחלקת המחקר של השקעות גלובליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully