וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירו בי, נפלתי והעמדתי פני מת": אוקראיני מתאר את רגע ההוצאה להורג שלו

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 10:36

צנחנים רוסים הוציאו להורג לפחות שמונה אוקראינים בעיר בוצ'ה ב-4 במרץ, כך על פי תחקיר של ניו יורק טיימס. בסרטונים שהגיעו לידי העיתון רואים חיילים רוסים מובילים קבוצה של גברים אוקראינים כשנשק מכוון לראשיהם, לבניין - שבו נמצאו גופותיהם

צנחנים רוסים הוציאו להורג לפחות שמונה אוקראינים בעיר בוצ'ה ב-4 במרץ, כך על פי תחקיר של ניו יורק טיימס.

התחקיר, שמבוסס על עדויות של עדי ראיה ושלושה סרטונים שהגיעו לידי העיתון, מפרט את ההוצאה להורג של שמונה גברים על ידי הלוחמים הרוסים.

ציר הזמן של התקרית נקבע באמצעות שני סרטונים שנותחו על ידי העיתון ובהם רואים את הצנחנים הרוסים מובילים קבוצה של גברים אוקראינים כשרובים מכוונים אליהם לבניין בשליטת הרוסים, שם נמצאו לאחר מכן גופותיהם.

כמה עדי ראייה שדיברו עם העיתון - כולל אחד הגברים שנורה אך הצליח לשרוד - טוענים כי ההוצאה להורג התרחשה לאחר שהגברים נכנסו לבניין. סרטון שצולם על ידי רחפן יממה לאחר התקרית מאשר את המידע. בסרטון נראים שני חיילים רוסים שומרים על כמה גופות מחוץ לבניין.

"ירו בי, ונפלתי לקרקע. הכדור עבר דרך צדי", אמר איוון סקיבה, עובד בניין בן 43, על פי ניו יורק טיימס. "העמדתי פנים שאני מת. לא זזתי ולא נשמתי" הוא אמר.

הגברים מובלים לתוך הבניין

על פי התחקיר, זיהוי המעורבים בתקרית נעשה באמצעות סרטונים של מצלמות אבטחה מתחילת מרץ, כשהרוסים עדיין החזיקו בבוצ'ה, כמו גם ראיות שנותרו מאחור בבניין לאחר שהרוסים עזבו.

בתחקיר זוהו שמונה גברים שהוצאו להורג ב-4 במרץ לאחר שיחות עם עדי ראייה, הרשויות המקומיות ובני משפחה. הגברים האוקראינים, על פי העיתון, הצטרפו כמה ימים קודם לכן לקבוצה פרה מיליטרית מקומית.

בביקור בבוצ'ה ובורודיאנקה באמצע אפריל, התובע הראשי של בית הדין הפלילי הבינלאומי (ICC) בהאג, קארים קהאן, אמר כי "יש בסיס סביר להאמין שפשעים שמוגדרים בסמכות ICC אירעו בשתי הערים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully