וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעולות החייאה בילד בן 3 שטבע בבריכה פרטית בעתלית

עודכן לאחרונה: 21.5.2022 / 17:39

הילד התארח עם משפחתו בבית עם בריכה וככל הנראה הוריד את המצופים וטבע. צוות מד"א פינה אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בחיפה

הבית בעתלית בו ילד בן 3 טבע בברכה פרטית, 21 במאי 2022. יואב איתיאל
שוטרים סמוך לווילה בה טבע הילד. עתלית, היום/יואב איתיאל

ילד בן שלוש טבע היום (שבת) בבריכה פרטית בבית בעתלית ומצבו אנוש. צוות מד"א שהוזעק למקום איתר את הילד כשהוא מחוסר הכרה והוא פונה תוך פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בחיפה. מבית החולים נמסר שלאחר שמצבו יוצב הוא הועבר אל מחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים. הוא מונשם והטיפול בו נמשך.

הילד, תושב נשר, התארח עם משפחתו אצל המשפחה מעתלית בשכונת קוטג'ים שלחלקם בריכות פרטיות. האירוע התרחש בעת שהמשפחות הסבו לארוחת הצהרים בתוך הבית. שכנים אמרו שהילד שהשתעשע בחוץ הוריד ככל הנראה את המצופים ונכנס כך למים. אחד השכנים שטיפל במכוניתו ברחוב ממש מול החצר היה ראשון להגיב והחל מיד בפעולות החייאה. עדי ראייה סיפרו שבתוך כך נפלט מפיו של הפעוט אוכל. שוטרים הגיעו למקום, תחמו את הבית ומונעים גישה לחצר והחלו בחקירת הנסיבות.


לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת שנת 2022 מתו שלושה ילדים מטביעה. בשנת 2021 טבעו למוות 19 ילדים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אמרה: "העונה החמה רק החלה וכבר אנחנו עדים לעלייה בטביעות. כמחצית מהטובעים בחמש השנים האחרונות היו ילדים מתחת לגיל חמש, כאשר רובם (כ-40%) טבעו בבריכה ביתית".

"השבוע אנחנו מציינים את שבוע בטיחות הילד בסימן קיץ בטוח ומניעת טביעות. אנחנו קוראים להורים, אל תסמכו על ניסים - לא משאירים ילדים מתחת לגיל 5 או שאינם מיומנים בשחייה בסביבת מים ללא השגחה אפילו לא לרגע. בריכות ביתיות יש לגדר עם שער שננעל אוטומטית למניעת כניסת ילדים ללא השגחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully