וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע הבת של פוטין טסה 50 פעמים בשנתיים למינכן?

עודכן לאחרונה: 20.5.2022 / 12:04

תחקיר חדש חושף כי קתרינה טיחונובה, טסה ב-2017-2019, בטיסות שכר, בליווי עובדים משירות האבטחה הנשיאותי של פוטין ובמימון המדינה - בליווי ילדה בת שנתיים. ככל הנראה האב הוא איגור זלנסקי, רקדן בלט לשעבר

בתו הצעירה של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, קתרינה טיחונובה, טסה למינכן "יותר מחמישים פעמים" ב-2019-2017, בטיסות שכר, בליווי עובדים משירות האבטחה הנשיאותי של פוטין ובמימון המדינה. כך עולה מתחקיר של ערוץ התקשורת העצמאי הרוסי iStories והשבועון הגרמני דר שפיגל.

למרות שנאתו החריפה של אביה לרוסים שאוהבים את המערב, נחשף במסמכים שהודלפו כי בשורה של טיסות ממוסקבה למינכן באביב 2020 נרשם גם דרכון של דאז ילדה בת שנתיים - ככל הנראה נכדתו הלא ידועה של נשיא רוסיה - ושל איגור זלנסקי (אין קשר לנשיא אוקראינה), המנהל לשעבר של הבלט הממלכתי של מינכן. על פי התחקיר, שעליו דיווח גרדיאן הבריטי, נראה כי זלנסקי הוא בן זוגה של טיחונובה ואב הילדה.

קתרינה טיחונובה ואיוון קלימוב בתחרות ריקוד בוורשה, 2014. רויטרס
בתו של פוטין/רויטרס

זלנסקי בן ה-52 היה רקדן בינלאומי לפני שנהפך למנהל אמנותי של Bayerisches Staatsballet ב-2016. הוא פרש מתפקידו ב-4 באפריל בטענה ל"סיבות משפחתיות אישיות", לאחר שלא גינה קריאות נגד הפלישה הרוסית לאוקראינה.

זלנסקי עובד כעת בוועדה המפקחת של קרן המורשת התרבותית הלאומית של רוסיה, שבונה כיום מרכז תרבותי בחצי האי קרים. מקור אנונימי מבלט מינכן אמר לדר שפיגל כי זלנסקי הוא ככל הנראה "בן הזוג של הבת של פוטין".

טיחונובה בת ה-35 היא רקדנית אקרובטית לשעבר. היא היתה נשואה בעבר לקיריל שמלוב, בעבר המיליארדר הצעיר ביותר ברוסיה. הזוג נפרד על פי דיווחים ב-2018.

התחקיר לא חשף את השם של הילדה שנולדה ב-2017, אך נכתב כי שם המשפחה שלה מצד האב הוא איגורבנה, שתואם את שמו של איגור זלנסקי. טיחונובה לא הגיבה לבקשות לתגובה. המיקום הנוכחי שלה ושל זלנסקי לא ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully