וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות תערער על שחרורו המוקדם של אלון קסטיאל

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 10:28

הפרקליטות החליטה לעתור נגד החלטת ועדת השחרורים בעניין שחרורו המוקדם של קסטיאל, עבריין המין המרצה עונש מאסר. לפני שנה דחתה ועדת השחרורים את בקשתו של קסטיאל, והוא הגיש בקשה נוספת שגם עליה ערערה הפרקליטות

אלון קסטיאל. מגד גוזני, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
אלון קסטיאל/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני, הארץ

הפרקליטות החליטה לעתור נגד החלטת ועדת השחרורים בעניין שחרורו המוקדם של אלון קסטיאל, עבריין המין המרצה עונש מאסר. את הערעור צפויה להגיש פרקליטות מחוז צפון, על דעת פרקליט המדינה, ביום ראשון.

הוועדה אישרה ביום שני את בקשתו של אלון קסטיאל לשחרור מוקדם בשבוע הבא, לאחר שריצה קרוב לארבע שנות מאסר - יותר משנה לפני סיום ריצוי עונש של 57 חודשי מאסר בפועל שנגזר עליו.

במסגרת ההחלטה נקבעו שורה ארוכה של חובות והגבלות על קסטיאל, וצוין כי נשקפת מסוכנות נמוכה ממנו. התוכנית שהוכנה כוללת טיפול פרטני ייעודי לעברייני מין, טיפול פרטני פסיכו-סוציאלי מעקבי, תעסוקה במשרה מלאה, התחייבות להימנע מפרסום כל סוג של התייחסות או תגובה באמצעי התקשורת או במדיות החברתיות השונות בנוגע לעבירותיו או לקורבנות העבירה ומעצר בית. משך תוכנית השיקום המונע - עד תום תקופת הרישיון. עו"ד רותם טובול המייצגת את קסטיאל מסרה כי זו "החלטה ראויה ועומדת בכל תנאי החוק".

קסטיאל הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בארבעה אישומים הכוללים עבירות של ניסיון אינוס, מעשה מגונה והטרדה מינית. במסגרת הסדר הטיעון הצדדים לא הגיעו לעונש מוסכם ובית המשפט המחוזי בתל אביב גזר עליו ביולי 2018 עונש של 57 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי לכל אחת מארבע המתלוננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully