וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: עודד שריקי הוא הקבלן שנחקר בחשד למעורבות בפרשה כלכלית

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 10:52

המשטרה עיכבה לחקירה את שריקי, בעל חברת נדל"ן מהדרום. מהחקירה עולה כי ביצע עבירות תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות. עורך דינו אבי חימי: "לא נפל במעשיו רבב, הוא שוחרר לאחר חקירה". שלושה חשודים נוספים במעורבות בפרשה נעצרו

הרכב שקנה הקבלן עודד שריקי לבתו/תיעוד ברשתותחברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

עודד שריקי הוא הקבלן המוכר מהדרום שנעצר בחשד לעבירות מרמה וסחיטה באיומים - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. שריקי חשוד שביצע עבירות של הלבנת הון, וקבלת דבר במרמה תוך הוצאת חשבוניות פיקטיביות. בנוסף אליו נעצרו שלושה חשודים נוספים במעורבות בפרשה.

עורך דין אבי חימי, יו"ר לשכת עורכי הדין המייצג את שריקי, מסר: "קל מאוד לפגוע בשמו הטוב של אדם באמצעות כותרות כי הוא 'נעצר לחקירה', גם אם אין מאחוריהן שום תוכן אמיתי. אז נעמיד דברים על דיוקם. אמנם מרשי, שבנה את שמו הטוב בזיעת אפו ובעשר אצבעותיו, נחקר בפרשה. אבל לאחר שמסר גרסתו כי לא נפל במעשיו רבב, מרשי לא נעצר ושוחרר לדרכו. נדמה לי ששחרורו מדבר בעד עצמו".

עודד שריקי. ניר פקין
עודד שריקי/ניר פקין

שריקי, המתגורר באחוזה מפוארת בנתיבות, הוא בעליה של חברת "ארזי הנגב" אותה הקים בשנת 2002. כיום חולשת החברה על פרויקטים בכל רחבי הארץ, בין היתר בערים ערד, באר שבע, נתיבות, באר יעקב, יפו, מודיעין, בני ברק, בת חפר ונתניה. כמו כן, לחברה עתודות קרקע רבות הנמצאות בשלבי תכנון שונים.

כמו כן, לשריקי אוסף רכבי יוקרה, ורק בשבוע שעבר דווח על רכב יוקרה של חברת למבורגיני שקנה שריקי לבתו מיקה בת ה-18 בשווי של 2.5 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully