וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 17 סייע בחטיפת אחותו בת ה-16 - אביה וחברו דקרו אותה

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 19:31

אב ובנו, תושבי חיפה, חשודים שחטפו ותקפו את בת משפחתם. מהחקירה עולה כי הנער חטף את אחותו לתוך רכב, אז הצטרף האב וחברו ופגעו בה ברגלה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה בעקבות היעדרותה מהבית

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

תושב חיפה בן 17 נעצר אתמול (שלישי) בחשד כי סייע בחטיפת אחותו בת ה-16. על פי החשד, הנער הכניס אותה לרכב, אז הצטרפו אביו וחברו, שדקרו אותה ופגעו בה ברגלה. שני החשודים הנוספים גם נעצרו. מהחקירה עלה כי ככל הנראה הרקע לאירוע הוא היעדרותה מהבית.

לפני כשלושה שבועות הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד חמישה פועלי בניין מסין בגין חטיפה וסחיטה באיומים של אשתו של המעסיק שלהם. לפי כתב האישום, החמישה חטפו וסחטו בכוח ובאיומים את האישה, על רקע טענותיהם שבעלה לא שילם את שכרם בסך של כ-210,000 שקלים.

מכתב האישום עולה כי במהלך השנים 2022-2021 העסיקו ל.ק וצ.ו את החמישה בפרויקטים שונים. במהלך התקופה, בכמה הזדמנויות שונות, פנו פועלי הבניין אל השניים בדרישה שישלמו להם את שכרם. חרף פניותיהם, ל.ק וצ.ו לא הסדירו את החוב ואף העבירו מאחד לשני את האחריות עליו.

בחודש שעבר הגיעה אשתו של צ.ו, לדירה בתל אביב וסמוך למקום פגשה את אחד הפועלים, שדרש ממנה להסדיר את החוב, תוך שהוא מאיים עליה וחוסם את דרכה. האישה נמלטה לדירה והתקשרה מחדר השירותים לבעלה ולחברתה כדי שיסייעו לה ויזמינו משטרה. הפועל עזב את הדירה ו"קשר עם יתר הנאשמים קשר" במטרה לסחוט את האישה ולחטוף אותה, כדי שבעלה ייפגש עמם וישלם להם את החוב.

בהמשך, הגיעו יתר הפועלים לדירה, שם פגשו באישה ותקפו אותה. לפי כתב האישום, הם חנקו אותה עם כבל חשמל, משכו בשיערה, הכו אותה באגרופים ואיימו עליה שיהרגו אותה ואת בנה אם לא תוביל אותם לבעלה.

לאחר מכן, חטפו אותה ברכב לאזור חוף פלמחים, שם אחד מהם איים עליה בסכין יפנית. לאחר זמן קצר, נסעו כמה מהם לכיוון תל אביב, כדי להיפגש עם בעלה, אז נעצרו על ידי המשטרה. אחד מהם הוביל את השוטרים למקום שבו החזיקו את האישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully