וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד טיבי לח"כ בן ארי: "לא הצטערת על מות העיתונאית? את חלאת אדם"

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 14:12

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת תקף בחריפות את יו"ר ועדת ביטחון הפנים: "לא אסלח לך, תסתלקי מפה - את חלאת אדם", אמר על בימת המליאה. בן ארי השיבה: "מי אתה בכלל?"

בווידאו: ח"כ טיבי תקף את ח"כ בן ארי במליאה:" את חלאת אדם"/דוברות הכנסת

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) תקף היום (רביעי) בחריפות את חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד) וכינה אותה חלאה. טיבי פנה לבן ארי מעל בימת המליאה ואמר כי לא יסלח לה על כך שלא הביעה צער על מות עיתונאית אל ג'זירה שירין אבו עאקלה בשבוע שעבר וגידף את הח"כית.

"תרגעי, יש דבר אחד שלא אסלח לך וזה שאמרת שאת לא מצטערת על הריגתה - את חלאת אדם". טיבי חזר על הנאצה מספר רב של פעמים והמשיך: "תסתלקי מפה, את חלאת אדם". בן ארי השיבה: "אתה לא מתבייש? ככה אתה מתנהג? מי אתה בכלל?".

טיבי התייחס לאמירתה של בן ארי בפאנל בחדשות 12 שבו אמרה "למה אני צריכה להביע צער, אני מכירה אותה?".

בהמשך טיבי ירד מבימת הנאומים ובן ארי הגיבה לדבריו: "אני אתן גיבוי לכוחות הביטחון שבזמן שאנחנו יושבים הם עושים את העבודה. נמאס לי, מה זאת ההתנהגות הזאת? אני פעם קיללתי מישהו מכם או דיברתי בזלזול? אפילו לא כשח"כ עופר כסיף השווה אותי לתרנגול", אמרה.

אבו עאקלה נהרגה ביום רביעי שעבר מירי בעת שסיקרה עם צוות החדשות של הרשת הקטארית עימות בין פלסטינים חמושים במחנה הפליטים ג'נין לבין כוחות צה"ל. סביב מותה נפתחה חקירה בדבר השאלה איזה צד גרם למותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully