וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית חשפה את עצמה מול נהגים בכביש מהיר - ותיכנס לכלא?

31.5.2022 / 23:40

כוכבת הרשת עוררה זעם לאחר שפרסמה סרטון שמראה אותה חושפת את שדייה לנהגים בכביש מהיר. חלק מהצופים גינו את החשיפה המגונה שלה, אחרים התלהבו והיא טוענת "לא עשיתי שום דבר לא בסדר"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

חושפת את שדייה מול כביש סואן/bill1995xx

זהו הרגע בו דוגמנית עירום בעלת חשבון ב-Onlyfans חושפת את שדיה בפני נהגים בכביש מהיר כשהיא עומדת על גשר מעליו - אבל התעלול הזה עשוי לשלוח אותה לכלא. בילי לואיז בת ה-27 מאנגליה תיעדה את עצמה, ככל הנראה בעיר קנט, כשהיא מרימה את החולצה שלה וחושפת את עצמה בעירום מול הנהגים ומקפצת בהתלהבות.היא פםירסמה את הסרטון בטוויטר וכתבה: "היה לי כיף היום על הגשר ואני חושבת שגם נהגי המשאיות אהבו את זה".

בתקשורת המקומית דווח שבתיאוריה יש סיכוי שהיא תורשע בחשיפה אסורה והתערטלות בציבור, רק אם בית המשפט יפסוק שהיא התכוונה לגרום לנזק. העונש המקסימלי בחוק לעבירה הזאת הוא מאסר של שנתיים בכלא, אלא שלרוב המקרים הללו נידונים בבית משפט לעבירות קטנות, שם העונש המקסימלי הוא חצי שנה מאחורי סורגים וקנס, כשהמורשעים עשויים למצוא את שמם גם ברשימת עברייני המין - כשבדרך כלל אוהדי כדורגל שחושפים את עצמם במגרשים הם חלק מהאנשים שמוצאים את עצמם נענשים במסגרת החוק.

ככה זה נראה

ממשטרת קנט נמסר שהיא לא פתחה עד כה בחקירה מכיוון שלא התקבלו דיווחים על חשיפה אסורה בזמן התקרית.

לאחר שהסרטון שלה הפך לויראלי צופים רבים מתחו ביקורת על המעשה המסוכן שלה ואמרו שהיו עלולות להיות לו השלכות חמורות על הנהגים ושהיא הייתה עלולה לגרום לתאונה קטלנית. לואיז עצמה הגנה על המעשים ואמרה שהיא לא עשתה שום דבר רע וככל שהסרטון יהיה ויראלי יותר, כך היא הופכת למפורסמת יותר וזה "עוזר לה".

עוד בוואלה!

רכבה ערומה על אופניים וזה הסתיים בצורה כואבת במיוחד

לכתבה המלאה

"כשנתקלתי בשנאה באינטרנט בעבר, היא הביאה לי רק מנויים חדשים, אז אני הולכת להתפלל לאלוהים - בבקשה תביא לי המון מנויים חדשים" היא אמרה. "הענקתי לנהגי משאיות נסיעה קלה יותר ומהנה יותר עבורם. מה אני עשיתי לא בסדר? כלום".

ואכן, לפחות אחד מהמגיבים טוען שהוא נהג שראה אותה בזמן אמת ואין לו תלונות:"הייתי אחד מאותם נהגי משאיות שפגשו אותך, תודה שעשית לי את היום", הוא כתב לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully