וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקיפת הצוות הרפואי בהדסה: ההסתדרות הרפואית הכריזה על שביתה בחמישי

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 6:12

השביתה צפויה להימשך יממה, ותכלול את בתי החולים הציבוריים ואת המרפאות. יו"ר ההסתדרות אמר שנקטו בצעד זה לאחר שבעבר הודיעו שלא יעברו על אירועי אלימות במערכת הבריאות בשתיקה. "אם הממשלה לא תאמץ באופן מידי את הצעדים להגברת ביטחוננו, לא נהסס להחמיר את הצעדים"

בווידאו: צוות רפואי בבית החולים הדסה הותקף על ידי משפחת מטופל/דוברות הדסה

הסתדרות הרפואית הכריזה הערב (שלישי) על שביתה של 24 שעות ביום חמישי הקרוב, במחאה על האירוע האלים שאירע אמש בבית החולים הדסה הר הצופים. בשביתה ישתתפו כל בתי החולים הציבוריים ומרפאות הקהילה, והרופאים יעבדו במהלכה במתכונת שבת בלבד.

בפתח ישיבת מזכירות הארגון שהתכנסה היום אמר יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי כי "הודענו זה מכבר שלא נקבל עוד אירועי אלימות במערכת הבריאות, שכבר הפכו לצערנו למגפה של ממש. אסור שחייהם של הרופאים והרופאות יהיו להפקר, והשביתה המתכוננת היא רק איתות אזהרה. ככל שממשלת ישראל לא תאמץ באופן מידי את הצעדים הנדרשים להגברת הביטחון האישי של הצוותים הרפואיים, לא נהסס להחמיר את הצעדים".

אלימות כלפי צוות רפואי בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. 16 במאי 2022. דוברות בית החולים הדסה, אתר רשמי
אלימות כלפי צוות רפואי בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. 16 במאי 2022/אתר רשמי, דוברות בית החולים הדסה

בין הצעדים שההסתדרות דורשת נכללים הצבת נקודות שיטור בכל חדר מיון, הגברת מערך האבטחה בבתי החולים ובמרפאות הקהילה, הטמעת טכנולוגיות מסייעות ושינוי חקיקה. זאת, על מנת שתקיפת איש צוות רפואי לא תהיה שונה מתקיפת שוטר במדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully