וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים מפלג קיצוני נעצרו בחשד שניסו לחבל בתשתיות בהילולה במירון

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 22:20

החשודים נעצרו כשהם נוסעים במיניבוס שבו נתפסו אמצעי חבלה רבים, שלפי החשד נועדו לגרום נזק לתשתיות החשמל, התקשורת, הכריזה והמסכים שהוקמו לקראת ההילולה בעלות של מיליוני שקלים. לפני מספר שבועות התרחש אירוע דומה, גם בו נעצרו חרדים קיצוניים

בווידאו: מספר חשודים נעצרו בחשד שניסו לחבל בתשתיות החשמל בהילולת מירון/צילום: דוברות משטרה

מיניבוס ובו נשים וגברים שחלקם משתייכים לפלג חרדי קיצוני נעצר היום (שלישי) לאחר שנתפסו בו אמצעי חבלה שנועדו על פי החשד לגרום נזק לתשתיות במהלך ההילולה במתחם הר מירון. החשודים נעצרו והועברו לחקירה.

במיניבוס נתפסו ארבעה שקים מלאים בקאטרים, סכינים יפנים, פטישים, ביצי צבע וכפפות. על פי החשד אלה נועדו לשמש לחבלה בתשתיות החשמל התקשורת, הכריזה, ובמסכים שהוקמו להילולה במירון בעלות של מיליוני שקלים.

שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון עצרו  מיניבוס עם נשים וגברים, אשר חלקם משתייכים לפלג חרדי קיצוני ועמם קאטרים, סכינים יפנים ועוד שנועדו לחבלה במהלך ההילולה במירון. דוברות משטרת ישראל
החשודים נעצרו. זירת המעצר, היום/דוברות משטרת ישראל

בתוך כך, אמר הערב פרויקטור ההילולה בהר מירון, ניצב (בדימוס) צביקי טסלר כי "השנה אנחנו עורכים את האירועים בסימן הבטיחות. אני שבע רצון מקצב ההכנות וההתקדמות, למרות שלא יכולנו להספיק הכל". עוד אמר הפרויקטור כי הוא "מודע לגורמים קיצוניים שאולי נחשבים מיעוט, אך הם ללא ספק קולניים. כשאנשים יפרו חוק, או תקנה, תידרש אכיפה והמשטרה תעשה זאת".

לפני כמה שבועות עשרות חרדים קיצוניים הגיעו למתחם הקבר במירון, שם התפרעו וניסו להרוס את התשתיות שנבנו לקראת ההילולה הגדולה, שנה בלבד לאחר האסון. כוחות משטרה שהוזנקו למקום ביצעו ארבעה מעצרים והחזירו את הסדר על כנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully