וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהגישור נכשל: בני משפחת נתניהו יחויבו להעיד במשפט הדיבה נגד אולמרט

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 15:32

אחרי שנדחתה בקשתו של אולמרט לבדיקה פסיכיאטרית למשפחת נתניהו, דיון הוכחות בתביעת נקבע לחודש הבא. במסגרת הדיון סגן נשיא בית משפט השלום עמית יריב יאפשר לאולמרט לזמן את התובעים לעלות לדוכן העדים

בית המשפט יאפשר לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לחייב את בני משפחת נתניהו לעלות לדוכן העדים במשפט תביעת הדיבה נגדו. זאת, לאחר שהליך הגישור בין ראשי הממשלה לשעבר נכשל ודיון ההוכחות נקבע לחודש הבא. השופט עמית יריב לא הסתיר את אכזבתו מכך שהצדדים לא הגיעו לפשרה
וכתב כי "נראה כי לא יהיה מנוס משמיעת הוכחות בתיק".

לפני כשלושה חודשים דחה בית משפט השלום תל אביב את בקשתו אולמרט להעביר נתניהו בדיקה פסיכיאטרית יחד עם אשתו, שרה נתניהו ובנם, יאיר נתניהו. אולמרט ביקש להעביר לידיו רשומות רפואיות בתחום בריאות הנפש, לחתום על כתב ויתור על סודיות רפואית ולהיבדק בידי פסיכיאטר מטעמו.

קדם משפט תביעת לשון הרע שהגישו משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט, בימ"ש השלום ת"א, 10 בינואר 2021. אבשלום ששוני, פול
יעלו לדוכן העדים? בנימין ושרה נתניהו/פול, אבשלום ששוני

בקביעתו, נימק בית המשפט כי "יש למנוע מצב שבו דרישה לגילוי מסמכים תהפוך למסע דיג שתכליתו לנסות ולאתר ראיה שתאפשר להוכיח בדיעבד את אמיתותו של הפרסום, ולצד זאת - להביך את התובע, ולהרתיע אותו מלהמשיך ולנהל את התביעה". בנוסף, נכתב כי מדובר "בפגישה קשה וחמורה בזכותם של התובעים לפרטיות".

משפחת נתניהו הגישה תביעת דיבה בסך 837 אלף שקלים נגד אולמרט, שכינה אותם "חולי נפש" בריאיונות שנתן. בתום הדיון לא הושג הסדר בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully