וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפך בנזין על הדלת, הצית - ונמלט עם הכלבה: סכסוך הכנופיות בנתניה נמשך | צפו בתיעוד

17.5.2022 / 14:22

צעיר תושב העיר הואשם שהצית את דלת ביתו של תושב אחר ומשפחתו, על רקע מאבק בין כנופיות יריבות על אזורי חלוקת סמים - ובהמשך, מתא המעצר, איים על שוטר ברצח: "אני אשפוך עליך ועל הילדים שלך בנזין ואשרוף אתכם". צפו בתיעוד התקרית

בווידאו: ניסיון הצתת דלת בנתניה על רקע סכסוך כנופיות, מאי 2022/מצלמות אבטחה

כתב אישום הוגש אתמול (שני) נגד דסלאו אסרה, בן 22 תושב נתניה, בגין הצתה ואיומים. לטענת התביעה, אסרה תועד בסרטון כשהוא מגיע לדירתו של תושב אחר ומצית אותה. זאת, לדברי גורמים, על רקע סכסוך בין כנופיות יריבות בעיר על אזורי סחר בסמים.

לפי כתב האישום, אסרה הגיע ב-3 במאי בשעות הבוקר המוקדמות לתחנת דלק בשכונת עיר עמים בנתניה, והצטייד בבקבוק מלא בבנזין. בהמשך אותו היום, כך נטען, סמוך לשעה 22:45 בלילה, הוא הגיע יחד עם כלבתו לדירה שבה התגורר תושב אחר שלנ העיר עם בני משפחתו, הצית אותה - ונמלט.

מקורות אומרים כי הרקע לתקרית הוא סכסוך ארוך ומתיש שמתקיים בשכונות הדרומיות של נתניה בין שתי הכנופיות, הנוגע לחלוקת סמים. לדברי הגורמים, הסכסוך הזה הוליד תקריות אלימות רבות בעבר, והפעם הטריגר לאירוע היה לכאורה ניסיון סחיטה באיומים.

עוד נטען בכתב האישום כי למחרת, לאחר שנעצר, איים מתא העצורים במשטרת נתניה על שוטר ברצח. לפי כתב האישום, הוא טיפס על סורגי התא וצעק לעבר השוטר "אני אשפוך עליך ועל הילדים שלך בנזין ואשרוף אתכם", והוסיף לגדף את השוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully