וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עמותה המכינה בני נוער לצבא חשוד בעבירות מין בחניכות

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 9:51

על פי החשד, ראש העמותה, בשנות ה-40 לחייו, ביצע את העבירות תוך ניצול יחסי מרות. הוא יצר קשר עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן תוך מצג שווא אודות עברו הצבאי והמקצועי, וכך רכש את אמונן. יו"ר נעמת בתגובה: "מדובר בליקוי מאורות"

אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020. יוסי זמיר, פלאש 90, אתר רשמי
אילוסטרציה - אזיקים 18 באוקטובר 2020/אתר רשמי, יוסי זמיר, פלאש 90

יוסף אוחיון, ראש עמותה המכינה בני נוער לצבא, תושב ירושלים, נעצר בחשד שביצע עבירות מין בנערות - כך מסרה היום (שני) המשטרה. על פי החשד, הוא ביצע את עבירות המין תוך ניצול יחסי מרות ועבירות נוספות. לפני זמן קצר, לבקשת נציג המשטרה הוארך מעצרו בבימ"ש של החשוד בשבעה ימים, עד לתאריך 22.5.22.

המעצר בוצע לאחר חקירה סמויה של היחידה ללחימה בפשיעה של מחוז ירושלים. מהמשטרה נמסר כי החשוד הוא בשנות ה-40 לחייו. לפי החשדות, במהלך פעילות העמותה, הנערכת בין השאר במוסדות חינוך גדולים בירושלים וביישובי הסביבה, יצר החשוד קשרים עם חניכות וניצל את קרבתו אליהן, תוך מצג שווא אודות עברו הצבאי והמקצועי ובכך רכש את אמונן. הוא נעצר אתמול על ידי הבלשים בביתו והועבר לחקירה ביל"פ מרחב ציון. עוד נמסר כי תהיות לגבי התנהגותו של אוחיון כלפי קטינות התעוררו כבר בשנת 2019, אך רק לאחר שנאספו התלונות והמידע שעלה מהן הוצלב, התאפשר מעצרו.

עורכת דין נגה ויזל המייצגת את האב שחטף את שתי בנותיו לתאילנד. באדיבות המצולמים
עורכת הדין נגה ויזל, שמייצגת את החשוד/באדיבות המצולמים

עורכת הדין נגה ויזל, מומחית לייצוג חשודים בעבירות מין ומייצגת את החשוד מסרה כי "מדובר בבחור צעיר שהקים בעשר אצבעותיו עמותה לתפארת שפועלת בקרב בני נוער לפני גיוס לצה"ל, במהלך השנים סייע מרשי למאות ואף לאלפי בני נוער גם כאלו בסיכון והפך את עתידם לוורוד יותר. הדברים עדיין בחקירה, וצר לי שבית המשפט התיר לפרסם את שמו של מרשי ובכך הוא פגע במתלוננים שחלקם נחשפו כבר בכלי התקשורת וברשתות החברתיות, מרשי מכחיש מכל וכל את האירועים המיוחסים לו".

יו"ר נעמת, חגית פאר אמרה בתגובה כי מדובר ב"ליקוי מאורות". לדבריה: "לא להאמין שהזוועות האלו התרחשו לכאורה בקודש הקודשים ובסביבה שאמורה לחנך לערכים ולדרך ארץ. נדרשת כאן לא רק חקירה משטרתית אלא במקביל גם תחקור פנימי של כל הגופים שהיו בקשר עם העמותה ועם המדריך בכדי לנסות ולהבין איך דבר כזה קורה וחמור לא פחות מכך- יש לנתץ את מנגנון ההשתקה שלכאורה קיים פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully