וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זורקים כיסאות ושולחנות: תיעוד קטטה המונית בשוק מחנה יהודה בירושלים

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 21:22

עימות אלים פרץ בין צעירים יהודים לעובדים ערבים בשוק בבירה. שני בני אדם נפצעו קל. בסרטון מזירת האירוע ניתן לראות כמה אנשים שמשליכים חפצים. הרקע לתקרית לא ידוע

בווידאו: קטטה בשוק מחנה יהודה בין יהודים לערבים/חדשות ישראל בטלגרם

קטטה המונית אלימה פרצה הערב (ראשון) בשוק מחנה יהודה שבירושלים בין צעירים יהודים לעובדים ערבים. הרקע לתקרית טרם התברר. שני בני אדם נפצעו קל. בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את המשתתפים בעימות זורקים שולחנות וכיסאות אחד על השני.

ועד סוחרי שוק מחנה יהודה גינה את האירוע האלים. "אנו מודים לכוחות המשטרה היקרים הפרוסים ברחבי השוק שהגיעו תוך זמן קצר וטיפלו מיד באירוע הנקודתי", אמר יו"ר הוועד טלי פרידמן. "שוק מחנה יהודה, השוק של ישראל הוא בית חם ומחבק לכל באיו ויוסיף להיות עוגן איתן של תרבות וקולינריה שמחה ומשובחת. לא ניתן לאיש לפגוע בשמו של השוק הטוב בישראל ואחד השווקים המובילים בעולם, שהוא ביתנו השני, שלנו הסוחרים ושל כל מי שמבקר בו".

קטטה בשוק מחנה יהודה בין צעירים יהודים לעובדים ערבים, 15 במאי 2022. חדשות ישראל בטלגרם, מערכת וואלה
קטטה בין יהודים לערבים בשוק, הערב/מערכת וואלה, חדשות ישראל בטלגרם

בחודש שעבר פרצה קטטה פרצה במסעדת "פטרה" שבטיילת בת ים. בקטטה נראים כמה גברים מכים גבר אחר באגרופים ואף משליכים לעברו צלחות. שוטרים שהגיעו למקום תשאלו את האנשים במסעדה, ולבסוף עצרו חשוד אחד במעשה, שלאחר מכן שוחרר בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully