וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ תקף את בנט שלדבריו לוקח את כל הקרדיט, רה"מ ענה: אני מציין אותך בפייסבוק

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 13:35

לפי גורמים בישיבת הממשלה, גנץ העיר לבנט על כך שבדברי הפתיחה שלו בעניין המאבק בטרור לא הזכיר אותו - אלא רק את עצמו. "מול המצלמות דיברת רק על 'אני ואני ואני'. אתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה", אמר. בנט השיב: "תסתכל על דף הפייסבוק שלי"

בווידאו: רה"מ בנט מתייחס בישיבת הממשלה למתיחות הביטחונית/צילום: רוני כנפו

עימות נרשם הבוקר (ראשון) בישיבת הממשלה בין ראש הממשלה נפתלי בנט לשר הביטחון בני גנץ. לפי גורמים בישיבה, גנץ העיר לבנט על כך שבדברי הפתיחה שלו מול המצלמות בענין המאבק בטרור לא הזכיר אותו אלא רק את עצמו.

"להרבה אנשים יש קרדיט על העבודה של הממשלה הזו", אמר גנץ. "מול המצלמות דיברת רק על אני ואני ואני. אני בחדר ואתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה. היית צריך להזכיר אותי לעיני המצלמות". בנט הכחיש ואמר "אני כל הזמן מזכיר. תסתכל על דף הפייסבוק שלי". גנץ השיב: "100%, אעבור על דף הפייסבוק שלך, שם אני אקבל ביטוי". מאיר כהן הגיב כי "זה באמת לא פשוט להיות שר הרווחה".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הביטחון, בני גנץ, השתתפו, בתרגיל "מרכבות האש" של צה"ל, בבסיס הקריה, במעמד הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, ראש המל"ל, המזכיר הצבאי, ראש אמ"ץ, ראש אמ"ן, 10 במאי 2022. עמוס בן גרשום, אריאל חרמוני / משרד הביטחון, לשכת העיתונות הממשלתית
בנט וגנץ בבסיס הקריה בתל אביב, בשבוע שעבר/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום, אריאל חרמוני / משרד הביטחון

בנט אמר בדברי הפתיחה שלו כי "אסור שהעולם יהפוך את היוצרות, ושחלילה שמישהו בקרבנו יטעה. בסיפור הזה יש רע ויש טוב - הטרוריסטים הפלסטינים הם אלו שרצחו לאחרונה 19 מבנינו ובנותינו, באכזריות בלתי נתפסת - במכות גרזן, בדקירות סכין, ובירי אלים".

ראש הממשלה הוסיף כי "גם לפני 20 שנה לוחמינו נלחמו בגבורה מול מחבלים בג'נין, במהלך מבצע 'חומת מגן'. כמו היום, גם אז, התמודדנו עם עלילות כלפי חיילינו, ואני מגבה את לוחמי צה"ל בג'נין של אז אל מול הדיבה שתידון מחר, ואת הלוחמים של היום מול עלילות דומות. כוחותינו ימשיכו לפעול בנחישות נגד הטרור.. אני אומר כאן בצורה ברורה - ממשלת ישראל אינה מטילה מגבלות על המאבק בטרור, ואנחנו לא נרפה, גם אל מול תעמולה שקרית שמוטחת בישראל.

בסוף דבריו אמר כי "מאוחר יותר היום יתכנס הקבינט המדיני-ביטחוני, לסקירה של התרגיל הצה"לי הגדול 'מרכבות האש'. אנחנו נמשיך בכל הפעולות הנדרשות על מנת להעניק ביטחון לאזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully