וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב תל אביב בן 25 נרצח בכפר קרע

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 8:42

המנוח, פראס רפאעיה בן ה-25, נמצא מוטל על שולי הכביש ליד מכללת סכנין ירוי וללא רוח חיים. לראשו היתה קסדה אבל אופנוע לא נמצא בזירה. נסיבות האירוע טרם התבררו. צוות מד"א שהגיע לזירה, מצא אותו מחוסר הכרה במצב אנוש ומותו נקבע במקום

תיעוד מזירת הרצח בעכו 13.05.22/תיעוד מבצעי מד"א

פראס רפאעיה בן ה-25 נרצח הערב (שבת) מירי בכפר קרע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו. חובש מד"א רן לוי דיווח כי: "הפצוע שכב מחוסר הכרה עם פציעה חודרת ומדממת. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

על פי בדיקה ראשונית, ההרוג נמצא מוטל על שולי הכביש ליד מכללת סכנין ללא רוח חיים כשלראשו קסדה אבל אופנוע לא נמצא בזירה. המשטרה מבצעת סריקות אחרי מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ. הרקע ונסיבות המעשה נמצאים בבדיקה. במשטרה טרם קבעו אם נורה בזירה בה נמצא או שהאירוע התרחש בכלל במקום אחר וגופתו הושלכה במקום מאוחר יותר.

המקום בו נמצא ההרוג פראס רפאעיה על גבול כפר קרע וכפר עארה, סמוך למכללת סכנין. דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
המקום בו נמצא ההרוג פראס רפאעיה, סמוך למכללת סכנין/דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל

רפאעיה היה מוכר למשטרה ובעל רקע של סמים ואלכוהול. לא הייתה לו כתובת מגורים קבועה ולעיתים היה דר רחוב. בתעודת הזהות הוא רשום כתושב תל אביב-יפו ובמקור הוא מהכפר סאלם. אביו תושב שטחים ואמו הביולוגית נפטרה עוד בהיותו ילד. ב-2018, ברמלה, בעוד הוא במעצר בית, תקף גבר שהגיע לכספומט על קלנועית וגנב ממנו אלפי שקלים. נערים שנזעקו לצעקותיו "גנב גנב" של האיש לכדו אותו תוך שהכו אותו נמרצות והסגירו אותו לשוטרים שעצרו אותו. השופט מנחם מזרחי שהרשיע אותו שלח אותו למאסר של שנה. קודם לכן היו לו הרשעות קודמות בעבירות דומות שבגינן ריצה מאסרים נוספים.

לאחרונה, רפאעיה לא נראה באיזור המרכז והנחת העבודה במשטרה היתה שחזר לצפון.

עוד בוואלה!

חשד לרצח בעכו: צעיר בן 20 נדקר למוות; הנסיבות בבדיקה

לכתבה המלאה
זירת הרצח בעכו 13.05.22. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הרצח בעכו/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

במהלך הערב התקבלו כמה דיווחים על מעשי אלימות ברחבי הארץ. גבר כבן 30 נפצע קשה באירוע אלימות בלקיה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה, יחד עם גבר נוסף, בן 35, במצב בינוני. השניים סובלים מפציעות חודרות.

אתמול נורה למוות מאזן זכור, צעיר בשנות ה-20 לחייו, ברחוב האשל בעכו. צוות מד"א שהגיע לזירה פינה אותו למרכז הרפואי גליל שבנהריה, שם נקבע מותו. חובש מד"א דור וקנין סיפר כי הפצוע שכב ברחוב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעה חודרת. "הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי", אמר וקנין. מתחקור ראשוני עלה כי הרקע לתקרית הוא פלילי.

על פי נתוני מרכז אמאן, מתחילת השנה נרצחו במגזר הערבי 28 בני אדם, ובהם 24 גברים וארבע נשים. בשנה שעברה נרצחו 128 בני אדם, ובהם 112 גברים ו-16 נשים. מניין הנרצחים בחברה הערבית מאז שנת 2000 עומד על 1,659 בני אדם.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully