וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרב נשבר: הערב מעונן חלקית עד מעונן עם רוחות עזות בהרים ולאורך החוף

עודכן לאחרונה: 14.5.2022 / 17:46

בשעות האחרונות החלו מידות החום לרדת, ותנאי השרב ששררו במהלך היום ברחבי הארץ השתפרו. הן ימשיכו לרדת במהלך הלילה ויתכן טפטוף. הרוחות צפויות להיות עזות במיוחד, במהירות של 40-50 קמ"ש עם משבים של עד 70 קמ"ש. מחר יחזרו הטמפרטורות להיות רגילות לעונה

חוף דוגה, 14 במאי 2022. ג'יריס סלימאן, איגוד ערים כינרת, אתר רשמי
הרשויות מזהירות מפני היסחפות לעומק הכינרת בגלל הרוחות. חוף דוגה, 14 במאי 2022/אתר רשמי, ג'יריס סלימאן, איגוד ערים כינרת

מזג האוויר היום (שבת), שהיה חם ואביך ברוב חלקי הארץ, משתנה בשעות אלה עם חדירה של אוויר קריר יותר והתגברות הרוחות, בעיקר בצפון מישור החוף ובהרים. בחלקים רבים של הארץ עדיין חם מאוד. באילת, בעין גדי ובטבריה עומדות מידות החום בשעה זו על 38 מעלות. בתל אביב הגיע החום בשיאו ל-33 מעלות, וכעת עומדת הטמפרטורה על 29 מעלות. בירושלים עדיין חם עם 33 מעלות, ואילו בחיפה נעים כעת, עם 24 מעלות.

הערב והלילה יהיה מעונן חלקית עד מעונן, עדיין אביך וייתכן טפטוף בעיקר בצפון הארץ. מהירות הרוחות החל מהערב צפויה להיות עזה ולהגיע ל-40-50 קמ"ש, עם משבים של כ-70 קמ"ש.

אובך בכרמל, 25 באפריל 2022. ענת אלזם, תמונות גולשים
מחר עדיין יתכן אובך/תמונות גולשים, ענת אלזם

מחר יהיה מעונן חלקית עד בהיר, תחול ירידה נוספת בטמפרטורות והן יחזרו להיות רגילות לעונה. עד שעות הצהרים עדיין יתכן אובך. ביום שני - יהיה מעונן חלקית עד מעונן, ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות, שיהיו נמוכות מעט מהרגיל בעונה, בעיקר בצפון. ביום שלישי - ללא שינוי ניכר.

בשל עוצמת הרוחות הצפויה הזהירו בחדר הבקרה של איגוד ערים כינרת מפני היסחפות לעומק האגם, בייחוד עם אביזרי ציפה, ומפני ענפים נשברים וחפצים מעופפים. בסוף השבוע נפשו בחופי הכינרת כ-50 אלף בני אדם, כולל כ-15 אלף איש היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully