וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני שנפצע במהומות בהר הבית מת מפצעיו

עודכן לאחרונה: 14.5.2022 / 9:42

וואליד אלשריף, בן 21 ממזרח ירושלים, נפצע במהלך מנוסה לאחר שהתפרע ויידה אבנים, ולפי הפלסטינים הוא נפגע כתוצאה מירי של כדור ספוג. בהדסה עין כרם הבהירו כי אין עדות לפגיעה מירי חי. "לאורך האשפוז לא חל שיפור במצבו והלילה נקבע מותו", נמסר הבוקר מהדסה

מהומות בהר הבית, 15 באפריל 2022. רויטרס
העימותים במהלכם נפצע אלשריף, בחודש שעבר/רויטרס

המרכז הרפואי הדסה עין כרם הודיע הבוקר (שבת) על מותו של וואליד אלשריף, בן 21 ממזרח ירושלים, שנפצע במהומות בהר הבית לפני כשלושה שבועות.

לפי המשטרה, אלשריף נפצע במהלך מנוסה לאחר שהתפרע ויידה אבנים, ולפי הפלסטינים הוא נפגע כתוצאה מירי של כדור ספוג. בבית החולים הבהירו בשעתו כי אין על עדות לפגיעה מירי חי. "הפצוע שפונה לפני מספר שבועות מאזור העיר העתיקה מת מפצעיו", נמסר הבוקר מהדסה. "מאז הגעתו טופל על ידי צוות רב מקצועי כשהוא מונשם ומורדם. לאורך האשפוז לא חל שיפור במצבו והלילה נקבע מותו".

מהומות בהר הבית, 15 באפריל 2022. רויטרס
המהומות בהר הבית, בחודש שעבר/רויטרס

ביום בו נפצע אלשריף אמרו במשטרה כי לפנות בוקר החלו בהר הבית הפרות סדר אלימות בידי מאות פורעי חוק, שכללו ידויי אבנים וזיקוקים לעבר גב הכותל וכוחות הביטחון. "אחד מהפורעים, רעול פנים שיידה אבנים והתפרע במקום נפצע באורח קשה, בעת שנפל על הרצפה במהלך מנוסתו ונחבל בראשו", נמסר אז.

עוד צוין כי השוטרים פינו אותו מהמקום בתוך זמן קצר והחלו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני יחד עם גורמי הרפואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully