וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: 5 הרוגים בתקיפה ישראלית באזור מיסיאף

הטלוויזיה הסורית פרסמה שבתקיפה נפצעו עוד 7 בני אדם, בהם ילד. היא ייחסה את התקיפה לישראל. אזור מיסיאף שבצפון-מערב סוריה מוכר כאזור של תקיפות ישראליות

בווידאו: תקיפה אווירית באזור מיסיאף בסוריה/לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

הטלוויזיה הסורית פרסמה הערב (שישי) כי חמישה בני אדם נהרגו בתקיפה אווירית באזור העיר מסיאף, שבצפון-מערב סוריה. עוד נמסר כי בתקיפה, אותה סוריה מייחסת לישראל, נפצעו שבעה בני אדם, בהם ילד.

התקשורת הסוריה פרסמה כי מערכות ההגנה האווירית הסוריות יירטו מטרות בצפון-מערב המדינה, באזור העיר מסיאף שבמחוז חמה. הסורים האשימו את ישראל בתקיפה, שבוצעה באזור שספג בעבר תקיפות ישראליות.

דיווחים סורים על תקיפה ישראלית באזור העיר  מסיאף, 13 במאי 2022. ., צילום מסך
התקיפה בסוריה, הערב/צילום מסך, .

לפי פרסומים זרים, בספטמבר 2017 אחד ממתקני הארגון של מרכז סרס ששכן בעיר נפגע בתקיפה אווירית שהסורים ייחסו לחיל האוויר הישראלי. עוד פורסם כי במקום נפגע מתקן פיתוח לייצור טילים מדויקים. עוד עלה כי במתקן יוצר בעבר נשק כימי כחלק מהארסנל של המשטר הסורי שחלקו הושמד בהתערבות ארה"ב והאו"ם.

במקרה דומה של תקיפה אווירית שיוחסה לצה"ל התרחש בשנת 2020, גם אז טענו הסורים שמרבית הטילים יורטו על ידי מערכות הגנה אוויריות. באזור הזה ריכזו האיראנים מרכזי פיתוח וייצור נשק במספר בסיסים באישור ותיאום הסורים. הדיווח הלפני אחרון על תקיפה שיוחסה לחיל האוויר הישראלי באזור מסיאף התרחשה ב-9 באפריל.

  • עוד באותו נושא:
  • סוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully