וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא איחוד האמירויות הלך לעולמו בגיל 73

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 15:03

סוכנות הידיעות האמירתית הרשמית דיווחה כי השייח' ח'ליפה בן זאיד הלך לעולמו, לאחר שהיה חולה מאוד בשנים האחרונות. הנשיא הרצוג ספד: "אבידה גדולה לאזור כולו". השר לפיד: "העדיף את העתיד על פני העבר"

השייח' חליפה בן זאיד אל נהאין מאיחוד האמירויות יחד עם המלך הסעודי הקודם פהד, בשנת 2004. אי-פי, AP
"הלך לעולמו בגיל 73". חליפה בן זאיד/AP, אי-פי

נשיא איחוד האמירויות, השייח' חליפה בן זאיד, הלך לעולמו היום (שישי) בגיל 73 - כך דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית של איחוד האמירויות. ח'ליפה היה חולה מאוד בשנים האחרונות ומי שניהל את המדינה כשליט בפועל היה יורש העצר של אבו דאבי מוחמד בן זאיד

הנשיא יצחק הרצוג ספד לבן זאיד ושלח תנחומים למשפחתו ולעם האמירתי. "זוהי אבידה גדולה לידידנו באמירויות ולאזור כולו", מסר. "מנהיגותו האמיצה תרמה רבות לקידום מדינתו ועמו ולשותפות שהתממשה בשנים האחרונות בין מדינותינו, והיא מורשת חשובה לממשיכי דרכו. יוזמותיו ופועלו הנחוש קידמו את המזרח התיכון לאופק של שגשוג ושיתופי פעולה".

שר החוץ יאיר לפיד ספד אף הוא לבן זאיד ואמר כי מורשתו היא השותפות, השלום והאחווה בין העמים. "הוא היה מנהיג אמיץ שראה רחוק ופעל למען העתיד, מנהיג שהמשיך את דרכו של האב המייסד של האמירויות השייח' זאיד אלנהיאן", אמר. "אני שולח את תנחומינו העמוקים והכנים למשפחת המלוכה כולה, ולכל העם האמירתי. זהו יום עצוב לכל מי ששותף ומאמין בדרך השלום. נמשיך לפעול יחד למען העמים ולזכרו של השייח' חליפה בן זאיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully