וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טיבי התעמת עם כוחות הביטחון בי-ם; המשטרה: "סייע לחשוד להימלט"

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 23:40

לפי תיעוד התקרית, חבר הכנסת התעמת עם כוחות הביטחון בשכונת בית חנינא בעת התפרעות במקום. לפי המשטרה, "במהלך עיכוב החשוד הגיע טיבי, הפריע בביצוע העיכוב, דחף, התלהם ואף אפשר את בריחתו של החשוד בכוח". לאחר מרדף רגלי קצר, הצעיר נתפס ונעצר לחקירה

בווידאו: ח"כ טיבי מתעמת עם שוטרים, חשוד נמלט/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

חבר הכנסת אחמד טיבי תועד היום (חמישי) מתעמת עם כוחות הביטחון בירושלים בעקבות מעצר חשוד בהתפרעות באזור בית חנינא. לדברי המשטרה, התנהלותו של טיבי אפשרה לחשוד להימלט.

"היום אחר הצהריים עיכבו השוטרים צעיר לאחר שעלה חשד לגביו כשהשליך חפץ חשוד מידיו", נמסר מהמשטרה. "במהלך עיכובו בשטח הגיע נבחר ציבור, הפריע בביצוע העיכוב, דחף, התלהם ואף אפשר את בריחתו של החשוד בכוח. לאחר מרדף רגלי קצר, החשוד נתפס ונעצר לחקירה במשטרה".

ח"כ טיבי מתעמת עם שוטרים. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
ח"כ טיבי במהלך העימות במזרח ירושלים, היום/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במשטרה הוסיפו כי הם "רואים בחומרה את התנהלותו של נבחר הציבור, שניצל את חסינותו לרעה ואפשר בריחה של חשוד במהלך עיכובו (ללא הצלחה כאמור). הפרעה לפעילות משטרתית לשמירת החוק והסדר הוא מעשה פסול, בפרט כשהוא מבוצע ע"י נבחר ציבור שאמור לשמש דוגמא אישית ולא לסכל פעילות משטרתית".

מהרשימה המשותפת נמסר: "נוכחות השוטרים ליד הכנסייה הייתה נוכחות מתגרה. הם ניסו להכות צעירים ולבצע מעצרי סתם של צעירים בכנסייה בעת ניחום אבלים, ואתמול פרצו לבית שירין אבו עאקלה בגלל דגל פלסטין. כך יוצרים כעס ותסיסה. יש לשחרר את שני הצעירים שנעצרו ולהתרחק מהכנסייה".

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב אמר כי הוא "רואה בחומרה את התנהגותו של ח"כ אחמד טיבי, כאשר פגע היום בפעילותם של שוטרים בירושלים בביצוע תפקידם. שוטרי ושוטרות משטרת ישראל פועלים במציאות מורכבת, והניסיון לשבש את עבודתם הוא בלתי נסבל - בוודאי כאשר מדובר בחבר כנסת שמנצל לרעה את חסינותו. ח"כ טיבי יודע שבמקרה ויש לו טענות כלפי המשטרה - הוא יכול לפנות ישירות אליי".

  • עוד באותו נושא:
  • אחמד טיבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully