וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: הממשלה תחלק בחינם מיליון שתילי קנאביס למשקי בית

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 13:05

החוק החדש, שייכנס לתוקף ב-9 ביוני, יאפשר לאנשים לגדל צמחי קנאביס בבית לאחר הודעה לרשויות המקומיות. עם זאת, הצמחים חייבים להיות לשימוש רפואי בלבד. תאילנד מעריכה כי החוק יוביל להכנסות של 10 מיליארד באט בשנה

ממשלת תאילנד תחלק בחודש הבא בחינם מיליון שתילים של קנאביס למשקי בית ברחבי המדינה, לציון חוק חדש שמאפשר לאנשים לגדל קנאביס בבית, כך הודיע השבוע שר הבריאות התאילנדי, על פי רשת CNN.

שר הבריאות אנוטין צ'ארנוויראקול הודיע על הצעד בפוסט בפייסבוק ב-8 במאי, שבו הביע את כוונתו שמשקי בית יגדלו ששתילי קנאביס כ"יבול ביתי".

החוק החדש, שייכנס לתוקף ב-9 ביוני, יאפשר לאנשים לגדל צמחי קנאביס בבית לאחר הודעה לרשויות המקומיות. עם זאת, הצמחים חייבים להיות לשימוש רפואי בלבד. בנוסף, אי אפשר יהיה להשתמש בקנאביס למטרות מסחריות ללא רישיונות מתאימים.

גידול קנאביס ביתי. ShutterStock
גידול קנאביס ביתי/ShutterStock

זה הצעד האחרון בתוכנית של תאילנד לקדם קנאביס כיבול שמניב הכנסה. כשליש מכוח העבודה במדינה עובד בחקלאות, על פי נתוני הבנק העולמי.

תאילנד היתה המדינה הראשונה בדרום מזרח אסיה שהפכה את הקנאביס לחוקי לשימוש ומחקר רפואיים. הממלכה רופפה גם חוקים מקומיים בנוגע לקנאביס. חברות משקאות וקוסמטיקה מיהרו בשנה שעברה להשיק מוצרים עם המפ ו-CBD, שהוכח כי יש להם יתרונות רפואיים.

ב-10 במאי בפוסט נוסף בפייסבוק, אנוטין ציין כי חברות קנאביס יוכלו למכור מוצרי קנאביס שמכילים פחות מ-0.2 THC, החלק בצמח שגורם להיי. "זה יאפשר לאנשים ולממשלה לייצר הכנסות של יותר מ-10 מיליארד באט (כ-290 מיליון דולר) בשנה ממריחואנה והמפ", הוא כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully