וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיצומו של ירח הדבש: תובע מפרגוואי נורה למוות בחוף ים בקולומביה

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 13:16

מרסלו פצ'י בן ה-45 בילה עם אשתו העיתונאית באי התיירותי בארו בקאריביים כשנהרג על ידי שני חמושים שהגיעו לחוף באופנוע ים. שעות ספורות לפני הירי, אשתו של פצ'י הודיעה באינסטגרם כי היא בהריון

תובע מפורסם מפרגוואי, שנלחם נגד הפשע המאורגן במדינתו, נורה למוות במהלך ירח הדבש שלו בקולומביה. מרסלו פצ'י בן ה-45 בילה עם אשתו העיתונאית בחוף הים באי התיירותי בארו בקאריביים מדרום לעיר קרטחנה, כשנהרג על ידי שני חמושים. שעות ספורות לפני הירי, אשתו של פצ'י הודיעה באינסטגרם כי היא בהריון.

נשיא פרגוואי, מריו אבדו בניטס, תיאר את הירי כ"רצח פחדני". הוא התחייב להגביר את מאמצי המדינה במאבק נגד הפשע המאורגן.

אשתו של פצ'י, העיתונאית קלאודיה אגילרה שלא נפצעה בירי, אמרה כי שני גברים התקרבו לזוג ששהה בחוף ים פרטי, לפני שירו בבעלה. לדבריה, הוא לא קיבל לפני כן איומים על חייו.

"שני גברים תקפו את מרסלו. אחד מהם יצא מאופנוע הים, ובלי מלה ירה במרסלו פעמיים, פעם אחת בפנים ופעם אחת בגב. הם הגיעו בספינה קטנה, אולי באופנוע ים, האמת שלא ראיתי טוב", היא אמרה לעיתון אל טיימפו. התוקפים ירו גם לעבר שומר אבטחה שלא נפגע.

ציוץ של נשיא פרגוואי, מריו אבדו בניטס

מרסלו פצ'י ואשתו בירח דבש בקולומביה. אינסטגרם, אתר רשמי
מרסלו פצ'י ואשתו בירח דבש בקולומביה/אתר רשמי, אינסטגרם

הפוסט האחרון שהעלתה אגילרה לאינסטגרם לפני הירי היה תמונה שלה ושל בעלה, וזוג נעלי תינוק, עם המסר: "מתנת החתונה הכי טובה...החיים החדשים שהם עדות לאהבה המתוקה מכל".

פצ'י באותו זמן היה בעיצומה של חקירה של כמה תיקים מפורסמים, כולל תקרית ירי בקונצרט בינואר שבו נהרג סוחר סמים. ב-2020 הוא עבד על תיק נגד שחקן הכדורגל הברזילאי רונאלדינו, שנעצר כשניסה להיכנס לפרגוואי עם פספורט מזויף. הוא התמחה בפשע מאורגן, סחר בסמים, הלבנת הון ומימון טרור.

לדברי התובע מפרגוואי אוגוסטו סאלאס, עמיתו של פצ'י, התקיפה נראית כמו "תקיפה טיפוסית של המאפיה, כך אני חושב עד שיוכח אחרת", הוא אמר לסוכנות הידיעות AFP.

מפקד המשטרה הלאומית של קולומביה, הגנרל יורג לואיס ורגס, אמר כי לא היה מודע כלל שפצ'י שהה בקולומביה. לדבריו, פצ'י היה אחד האנשים המאובטחים ביותר מאחר ש"חקר תיקים של טרור בינלאומי".

התובע מרסלו פ'צי, קולומביה, פרגוואי. רויטרס
התובע מרסלו פ'צי, קולומביה, פרגוואי/רויטרס

פרגוואי היא יצרנית המריחואנה הגדולה בדרום אמריקה, אך גידול הצמח הוא עדיין לא חוקי במדינה, כלומר מרבית היבולים מוברחים לארגנטינה ולברזיל מפרגוואי.

שרת החוץ של קולומביה וסגנית הנשיא מרטה לוסיה רמירז, אמרה כי הרשויות פועלות כדי לברר את "המניעים והאחראים לרצח הנוראי".

צוות מיוחד של חוקרים פליליים נשלח לקרטחנה, אמר שר ההגנה הקולומביאני דייגו מולאנו. גורמים רשמיים מארצות הברית ומפרגוואי עובדים עם הצוות במטרה לסייע לזהות ולתבוע את היורים, אמרה המשטרה. פרס בסך 122 אלף דולר מוצע לכל מי שיסייע לזהות את המעורבים בירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully