וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע באלעד: נעצרו שני מבוקשים החשודים שסייעו למחבלים

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 8:45

כוחות הביטחון צמצמו את הפעילות ביהודה ושומרון בשל הרג העיתונאית בג'נין, אך ביצעו כמה מעצרים, בין היתר בכפרים ברוקין ורומאנה, שם נעצרו שני החשודים. הבוקר יובאו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע לדיון בהארכת מעצרם

בווידאו: המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד משחזרים את המסע הרצחני/אלי סניור, חדשות 13

כוחות הביטחון עצרו הלילה (חמישי) שני מבוקשים החשודים שסייעו למחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד ורצחו שלושה ישראלים. השניים נעצרו בכפרים ברוקין ורומאנה, והועברו לחקירת כוחות הביטחון. הבוקר, יובאו שני המחבלים, שנתפסו בתום מצוד של ארבעה ימים, לדיון בהארכת מעצרם.

צה"ל צמצם הלילה את פעילותו ביהודה ושומרון בעקבות התקרית שבה נהרגה עיתונאית אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה בג'נין. הכוחות לא פעלו בג'נין, אך ביצעו כמה מעצרים של חשודים, בין היתר בחברון ובכפרים מאדמא וקבטיה.

המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
חשודים בסיוע לשניים. המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד/תמונות גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ביום שני שחזרו המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד את מסע הרצח בעיר החרדית. בתיעוד שפרסם אלי סניור בחדשות 13 נראים המחבלים כשהם חוזרים אל זירת הרצח בארבע לפנות בוקר, אזוקים ומלווים בכוחות ביטחון - ושחזרו מול המצלמות את הפיגוע.

המחבלים תיארו בפני החוקרים את אירועי הלילה, כיצד רצחו את אורן בן יפתח ברכבו ואחר כך את יונתן חבקוק ובועז גול. לאחר מכן שחזרו את מסלול הבריחה ליער קולה הסמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully