וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאברבוך מוצעת חסות - תמורת קפיצות באתרי בניה

17.2.2003 / 7:55

עבור 5,000 ש"ח לחודש, רוצה חברת הבניה שאלוף אירופה במוט יקפוץ לעיני הקונים הפוטנציאליים. פרקליטו: הוא לא אמן קרקס או חיית שעשועים; החברה: גם לנו מגיע משהו

חוזה האימוץ שמציעה חברת הבניה "אזורים" לאלוף אירופה בקפיצה במוט, אלכס אברבוך, מראה אילו מאמצים והשפלות נדרשות מספורטאי ישראלי כדי להמשיך את פעילותו ואימוניו. החוזה, העומד בסכנת "פיצוץ", דורש מאברבוך לבצע קפיצות ראווה בכנסים של סוכני נדל"ן ורוכשי דירות. הקפיצות לא מתוכננות להתבצע באיצטדיון אתלטיקה או באולם ספורט, אלא באתרי הבניה של החברה.

פרקליטו של אברבוך, עו"ד עודד סלע, אמר ל"ידיעות אחרונות" כי "זו דרישה שלא במקומה. לא מדובר באמן קרקס או בחיית מחמד, אלא בספורטאי מקצוען ברמה הגבוהה ביותר, שאם חלילה ייפגע באירוע, הקריירה המקצועית שלו בסכנה". עו"ד סלע מציין כי מדובר באלוף אירופה וסגן אלוף העולם בקפיצה במוט. לטענתו, "הפעלולים" עלולים לעלות למדינת ישראל במדליה באולימפיאדה באתונה ב-2004.

חוזה האימוץ שמציעה חברת הבניה מציע לאברבוך שכר של 5,000 שקל נטו בחודש ו-2,000 שקל למאמנו, ולרי קוגן, עד האולימפיאדה הקרובה. אחד מראשי החברה הגיב לטענות פרקליטו של אברבוך והסביר כי "לא צריכים להתייחס לזה כאילו מדובר באמן קרקס. אברבוך בשבילנו אמן וגם לנו מגיע משהו תמורת התמיכה הכספית. לגבי הטענה על הסכנה בקפיצת הראווה, הרי גם בקפיצה באימון יש סכנה. פרט לכך נדאג לביטוח". ב"אזורים" מסבירים כי באתרי הבניה יותקנו מתקני קפיצה ומסלולי הרצה, שבהם יוכל הקופץ במוט להפגין את ביצועיו. להערכתם, הקפיצות יהוו אטרקציה שתקדם את מכירות הדירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully