וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד צעיר מאור יהודה: "התחפש לשליח וולט והניח מטען מתחת לרכבו של איש עסקים"

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 19:32

בן ה-24 מואשם כי הגיע לסביון עם בגדי שליח וקטנוע של וולט והניח מטען חבלה מתחת למכונית של המיליונר. במקרה אחר, הגיע לכאורה לפתח תקווה עם מטען בתוך שקית של גלידת "גולדה" והצמיד אותו לדלת של דירה באמצעות מגנט. נסיבות המקרים אינן ידועות

בווידאו: החשוד שהניח מטען חבלה בפתח תקווה/.

כתב אישום הוגש השבוע נגד מסגנאו פרדה, תושב אור יהודה בן 24, בגין הנחת מטעני חבלה מתחת למכונית של איש עסקים מוכר מסביון ובכניסה לדירה בפתח תקווה. נסיבות המקרים אינן ידועות. זאת, בתום חקירה של היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שרון.

לפי כתב האישום, הצעיר הגיע לסביון בחודש מרץ כשהוא מחופש לשליט של "וולט", ורוכב על קטנוע עליו מורכב ארגז של וולט. הוא נסע סביב בית בסביון ויצא מהיישוב. בהמשך, הגיע ברכב, הניח את המטען מתחת למכונית של איש העסקים ונסע. בעל הרכב הבחין במטען למחרת בבוקר, הזמין משטרה וזו נטרלה את המטען.

שליח של וולט WOLT. ShutterStock
התחפש לשליח וולט (למצולם אין קשר לכתבה)/ShutterStock
בחור התחפש לשליח וולט והניח מטעני חבלה. יחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שרון, אתר רשמי
נשק שנמצא במהלך מעצר החשוד/אתר רשמי, יחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שרון

במקרה אחר, שאירע בחודש פברואר, הגיע הצעיר לפתח תקווה כשהוא מחופש לשליח של וולט ומצויד בלבנת חבלה, שהייתה בתוך שקית של גלידת "גולדה". הוא נכנס לבניין מגורים ועלה במעלית עד לדירה שבה גרים זוג וילדיו, ככל הנראה בשל טעות בזיהוי.

אז, הצמיד את המטען לדלת באמצעות מגנט, ונמלט מהמקום כשהשקית של "גולדה" ברשותו. למחרת בבוקר, הבחין בעל הדירה במטען, התקשר למשטרה והורה לאשתו וילדיו להיכנס לממ"ד. המטען נוטרל.

בחור התחפש לשליח וולט והניח מטעני חבלה. יחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שרון, אתר רשמי
נשק שנמצא במהלך מעצר החשוד/אתר רשמי, יחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שרון

כשהגיעו השוטרים לביתו, הוא מסר להם תחילה פרטים שקריים, וברשותו נתפסו קוקאין ומריחואנה. הצעיר מואשם בין היתר בניסיון לחבול בחומר נפיץ, נשיאת נשק שלא כדין ושיבוש הליכי משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully