וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הסתיים מצוד בן 11 ימים אחר הסוהרת והאסיר מאלבמה

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 12:37

ויקי וייט מתה מפצעי ירי עצמי לאחר שנעצרה על ידי המשטרה באינדיאנה עם האסיר קייסי וייט, שעמו נמלטה ממתקן המעצר ב-29 באפריל. קייסי וייט הוחזר לכלא באלבמה

סוהרת לשעבר מאלבמה, ויקי וייט, מתה אתמול (שני) לאחר שנעצרה באינדיאנה עם אסיר בשם קייסי וייט שעמו נמלטה ממתקן המעצר לפני יותר משבוע, כך על פי דיווח של רשת CNN.

וייט אושפזה כשהיא סובלת מפצעי ירי עצמי לאחר שנעצרה במהלך מרדף משטרתי באוונסוויל באינדיאנה, אמרו מרשלים ל-CNN. פצעיה היו "מאוד רציניים" אמר שריף דייב וודינג ממחוז ונדרבורג.

לדברי שריף ריק סינגלטון ממחוז לודרדייל באלבמה, שממנו נמלטו השניים ב-29 באפריל, המשטרה לא ירתה אפילו ירייה אחת במהלך המרדף והמעצר.

לפני המרדף, השוטרים הבחינו בוויקי וייט יוצאת ממלון חבושה בפאה, אמר המרשל מאט קילי. לאחר מכן, היא וקייסי נכנסו למכונית ונסעו. הרשויות המשיכו לעקוב אחריהם עד שפתחו במרדף שהסתיים כשצוות המשימה של המרשלים פגע עם המכונית שלו בקאדילק שבו נסע הזוג.

הקאדילק התהפכה, אמר קילי. קייסי וייט נהג במכונית, על פי הדיווח. השוטרים הצליחו להוציא את האסיר מהמכונית, אך ויקי וייט נלכדה בפנים עם פצעי ירי בראשה, אמר קילי.

קייסי וייט, אמר לשוטרים לעזור ל"אשתו" שירתה בעצמה בראש, אמר השריף והוסיף כי הוא לא ירה בה. קילי אמר כי למיטב ידיעתו, הזוג לא היה נשוי.

המעצר הביא לקצו מצוד בן 11 ימים שעלה לכותרות ברחבי ארצות הברית. מאות טיפים הגיעו למשטרה מכל קצוות המדינה, כולל טיפ אחד שהוביל אותם בסופו של דבר למיקום של הזוג הנמלט. הטיפ הגיע ביום ראשון בלילה, אמר סינגלטון.

לדברי וודינג, השניים שהו באוונסוויל מאז ה-3 במאי. "קשה להאמין שהם היו פה כל כך הרבה ימים, אבל היה לנו מזל שנתקלנו בהם היום", הוא אמר.

סינגלטון דיווח כי קייסי וייט בן ה-38 הוחזר לאלבמה. נגד האסיר עומדים אישומים קודמים ברצח. ויקי וייט, בת ה-56, הואשמה בסיוע לבריחה מדרגה ראשונה ולאחר מכן בהונאה וגניבת זהות. "הוא ייכלא בתא משלו. הוא יישאר אזוק בידיו וברגליו בעודו בתא, ואם ירצה לתבוע אותי על הפרת זכויותיו, שיהיה. הוא לא ייצא מהכלא הזה שוב. אני מבטיח", אמר סינגלטון.

"הבריחה הזאת היתה מתוכננת היטב", הוא הוסיף. "נעשו הרבה הכנות לפני כן. היו להם משאבים רבים ומזומן, היו להם מכוניות וכל מה שנדרש כדי להצליח, ולכן השבוע וחצי האחרונים היו כה מאתגרים".

מוקדם יותר אתמול, המרשלים פירסמו תמונות של קייסי וייט במתקן לשטיפת מכוניות באוונסוויל. ויקי וייט לא צולמה איתו. החוקרים קיבלו התרעה ביום ראשון כי מכונית הפורד F-150 מ-2006 התגלתה במתקן שטיפת מכוניות באוונסוויל מצפון למחוז ויליאמסון, טנסי, שם ננטשה מכונית פורד אדג' מ-2007 שבה נסע הזוג. המרשלים נסעו לאינדיאנה בעקבות הטיפ. פרס בסך 15 אלף דולר הוצע על מידע שיוביל ללכידת קייסי ושל עשרת אלפים דולר בעבור ויקי.

ויקי וייט, שהיתה עוזרת מנהל במתקן המעצר, הוציאה את קייסי וייט מהמתקן ב-29 באפריל, ואמרה כי היא לוקחת אותו להערכה פסיכולוגית בבית המשפט, ולאחר מכן מתכוונת ללכת למרפאה כי אינה מרגישה טוב.

לדברי סינגלטון, היא השתמשה בשמות בדויים, מה שהיקשה את החיפוש אחריה. "אם היא היתה משתמשת בשמה, זה היה מקל עלינו למצוא אותה", הוא אמר.

הוא הוסיף כי מסרטונים של ויקי וייט שצולמו במצלמות אבטחה נראה כי היא עשתה הכנות נרחבות לקראת הבריחה. החוקרים מצאו סרטון שלה רוכשת בגדי גברים בחנות כלבו. "נראה שהיא תיכננה את הבריחה היטב עד לפרט האחרון", אמר סינגלטון. לפני כן פורסם סרטון שלה בקווליטי אין בפלורנס, שם שהתה לילה לפני הבריחה.

ויקי וייט וקייסי וייט הכירו אחד את השנייה מאז 2020. לפני ההיעלמות ויקי הכריזה על רצונה לפרוש ולמכור את ביתה במחיר הנמוך משמעותית ממחיר השוק. משרד השריף הודיע ב-4 במאי כי וייט כבר אינה מועסקת על ידו, וכי ה-29 באפריל היה יומה האחרון בעבודה. היא מעולם לא חתמה על מסמכי העזיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully