וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר לנהג שלא אותת, וחטף מוט ברזל לראש: "חשבתי שאני עומד למות"

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 10:56

עומרי ברנס ניסה לחנות עם האופנוע שלו ליד מאפייה, כשלפתע נכנסה לנתיב מכונית. הוא אמר לנהג כי "לאותת זה א'-ב' של נהיגה", ופנה ללכת, אך מכה חזקה שספג מאחור הפילה אותו לרצפה: "כל החיים עברו מולי". לדברי הרופאים שטיפלו בו, הוא "ניצל בנס". התוקף טרם זוהה

עומרי ברנס, צעיר בן 21 מראש העין, הותקף שלשום (ראשון) על ידי אדם במוט ברזל, לאחר שהעיר לו על נהיגתו בפתח תקווה. לדבריו, הוא נסע על הקטנוע שלו במהלך עבודתו כשליח, ותכנן לעצור ליד מאפיה בצד הדרך, כשלפתע נכנס לנתיבו התוקף שנהג במכונית. לאחר שאמר לו שהיה צריך לאותת, פנה להיכנס למאפיה ואז הותקף. לאחר שספג מכות קשות במשך דקות ארוכות, במהלכן עוברי אורח ביקשו מהתוקף לחדול ממעשיו, הוא נפצע ופונה לבית חולים. זהות התוקף טרם התבררה.

לדברי עומרי, אותו יום החל לעבוד בעבודתו החדשה בחברה לחלפי רכבים. "שמחתי ממש על הדרך החדשה, על העבודה החדשה, התחלתי את היום בהתרגשות", סיפר. "יצאתי עם הקטנוע למשלוח של חלקי חילוף, ובדרך רציתי לחטוף משהו לאכול. באתי לעצור אצל 'האופה מבגדד' בפתח תקווה כדי לקנות בורקס, ופתאום חתך אותי רכב וכמעט הייתה תאונה".

"אמרתי לבחור 'אתה יודע, לאותת זה מציל חיים'", סיפר עומרי. לדבריו, הנהג השיב לו בתגובה, "אני חייב לך משהו?", ועומרי ענה לו ש"אתה לא חייב לי שום דבר, אבל לאותת זה א'-ב' של שיעורי נהיגה", ופנה לדרכו. הוא הסיר את הקסדה והלך לכיוון המאפייה, ואז הרגיש שהוכה, הוא הסתובב לאחור וראה את הנהג אוחז במוט ברזל. "נפלתי לרצפה והוא המשיך להכות אותי עם מוט ברזל. ופתאום הוא גם חנק אותי", סיפר עומרי והוסיף, "זה הרגיש כמו נצח. כל החיים עברו על פניי. חשבתי שאני עומד למות. ניסיתי לצעוק ולא הצלחתי להוציא קול... ביקשתי ממנו רחמים, התחננתי שיפסיק".

עומרי ברנס. באדיבות המצולם, אתר רשמי
"כל החיים עברו מולי", עומרי ברנס לאחר התקיפה/אתר רשמי, באדיבות המצולם

בזמן האירוע, עוברי אורח שהיו במקום ניסו לסייע, כך סיפרה עדה אנונימית. "אני פתאום רואה מולי בחור עם מוט ברזל מכה בחור. היו אנשים שניסו להפריד. אני תוך כדי עם הטלפון עם המשטרה", סיפרה. עדת הראייה, שניסתה ליצור קשר עם המשטרה במהלך האירוע, צילמה את רכב הנהג התוקף, אך מפחדת להזדהות שמא התוקף יתקוף גם אותה. גם עומרי שמע את ניסיונות העזרה של עוברי האורח וסיפר, "אני זוכר אנשים ברקע צועקים לו 'אתה הורג אותו', ושניסו לעצור אותו".

עומרי פונה באמבולנס לבית החולים, ובערב שוחרר לביתו. הרופאים שטיפלו בו אמרו כי ניצל בנס, אך לדבריו, עדיין לא התאושש מהתקיפה "אני עדיין בטראומה עם סחרחורות ובחילות". מסיבה זו טרם הלך להגיש תלונה פיזית במשטרה, ונאלץ לעשות זאת טלפונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully