וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: המכונית של הסוהרת והאסיר הנמלטים נמצאה; החיפושים נמשכים

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 13:35

בבוקר ה-29 באפריל, ויקי וייט, סוהרת במחוז לודרדייל באלבמה, נמלטה עם האסיר קייסי וייט. מאז הרשויות נמצאות במרדף אחר השניים - ללא כל רמזים לגבי מקום הימצאותם

החיפושים אחרי סוהרת ואסיר מאלבמה, שנעלמו לפני יותר משבוע, נמשכים אך הרשויות עדיין מגששות בחשכה ללא רמז לאן הזוג ברח. כלי הרכב שבו נמלט הזוג מהכלא נמצא אך לא סיפק מידע חדש.

הרשויות סבורות כי מכונית פורד SUV 2007 שימשה את וויקי וייט, בת ה-56, ואת האסיר קייסי וייט (אין קשר משפחתי) בן ה-38, כשנמלטו ממתקן המעצר במחוז לודרדייל באלבמה לפני יותר משבוע. כלי הרכב נמצא בחניון בטנסי, אמר השריף ריק סינגלטון ביום שישי. "המכונית היתה נקייה", אמר השריף ל-CNN. "שום דבר לא נותר בה. נראה שהם לקחו הכל", הוא הוסיף.

ויקי וייט שעות ספורות לפני הבריחה

ויקי וייט וקייסי וייט במכונית

הסוהרת, שכבר אינה מועסקת על ידי משרד השריף, ברחה עם אסיר מהכלא בבוקר ה-29 באפריל, בתירוץ כי היא לוקחת אותו להערכה פסיכולוגית בבית המשפט. היא אמרה שלאחר מכן תלך למרפאה כי אינה מרגישה טוב. הזוג לא הגיע לבית המשפט או למרפאה. ויקי וייט הגישה את מסמכי ההתפטרות שלה לפני שנעלמה, ויום הבריחה היה אמור להיות יומה האחרון בעבודה.

"זה היה שבוע קשה, מאתגר ומייאש", אמר סינגלטון. "בסופו של דבר, כשריף, אני אחראי על הכלא, האחריות מוטלת על כתפיי. אני רוצה לראות את וייט מאחורי הסורגים, ואני רוצה לראות את ויקי וייט עצורה כדי שנוכל לדעת מה היא חשבה בדיוק", הוא אמר.

מצלמות מעקב הראו את הזוג נכנס לניידת משטרה במתקן המעצר בבוקר היעלמותם, כשקייסי וייט אזוק. הניידת נזנחה לאחר מכן בחניון בקניון ליד הכלא עם המפתחות לכלא של ויקי וייט, רדיו והאזיקים בפנים. הזוג אז נסע ב-SUV כתומה שוויקי רכשה. ביום שישי הודיעו הרשויות כי איתרו את המכונית, שלדעתם ננטשה בשל תקלה מכנית.

משמעות הדבר שהזוג נסע בערך שעתיים בכיוון צפון למחוז וויליאמסון בטנסי, לאחר שנעלם מהכלא בפלורנס, אלבמה. החוקרים עדיין לא יודעים אם הזוג גנב מכונית נוספת או תפס טרמפ עם מישהו אחר. הזוג נחשב חמוש ומסוכן.

לפני הבריחה, קייסי וייט ריצה עונש מאסר של 75 שנה בגין שורה של פשעים ב-2015, כולל פלישה לבית, גניבת מכונית ומרדף משטרתי, על פי הרשויות. הוא עומד בפני שני אישומים ברצח על דקירתה של קוני רידג'וויי בת ה-59 ב-2015.

שירות המרשלים האמריקני הציע עשרת אלפים דולר בעבור מידע שיוביל מעצרו של קייסי ו-5,000 דולר בעבור הסוהרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully