וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מאיים: "פגיעה בסינוואר תגרום לרעידת אדמה"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 7.5.2022 / 19:17

המצוד אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד נמשך, לצד איומים מרומזים בפגיעה בראש ארגון הטרור ברצועה. דובר הזרוע הצבאית של חמאס השיב באיום ישיר על ישראל: "מחירו של מעשה פזיז כזה יהיה דם והרס"

בווידאו: פלסטינים עם דגלי חמאס מפגינים בהר הבית/לפי סעיף 27א' ברשתות חברתיות

דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, איים היום (שבת) כי אם ישראל תפגע בהנהגת הארגון ברצועה - חמאס יתקוף בתגובה בעוצמה. "אני מזהיר את האויב הכושל כי פגיעה ביחיא סינוואר וראשי ההתנגדות היא סמן לרעידת אדמה", אמר עוביידה.

הודעתו מגיעה ברקע המצוד המתמשך אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד, המאמצים של כוחות הביטחון לגדוע את גל הטרור וכן איומים מרומזים על חייו של סינוואר. "מבצע 'שומר חומות' יהיה אירוע רגיל בהשוואה למה שיראה האויב, ומי שיקבל את ההחלטה (לפגוע בסינוואר - י.ר.) יכתוב פרק אסוני בהיסטוריה של ישראל", המשיך דובר הזרוע הצבאית. "ביצוע מעשה פזיז מחירו יהיה יקר בדם והרס".

יחיא סינוואר בישיבת הפלגים הפלסטיניים. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
יחיא סינוואר בישיבת הפלגים הפלסטיניים/צילום מסך, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

לפני שבוע, בנאום ראשון מול מצלמות ברצועה זה כמעט שנה, קרא סינוואר לפלסטינים לבצע פיגועים באמצעות גרזן: "אנשינו בנגב, במשולש, בגליל, בחיפה, ביפו, בעכו, ביפו ובלוד - שכל אחד יכין את הרובה שלו. ומי שאין לו רובה - שיכין סכין או גרזן. אם הם רוצים מלחמת דת, הם שברו את הקווים האדומים".

חמישה ימים לאחר נאומו יצאו אסעד אל-ריפאעי וסובחי אבו שקיר, פלסטינים תושבי הכפר רומאנה שבאזור ג'נין, למסע רצח בעיר אלעד באמצעות גרזנים. השניים רצחו את אורן בן יפתח, יונתן חבקוק ובועז גול. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו, שניים מהם קשה.

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully