וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת יום העצמאות נגדעה ברגע: הפיגוע באלעד עצר את הזמן מלכת

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 10:58

האמפי פארק באלעד היה מלא באנשים שחגגו את יום העצמאות עת שהתחילו שני המחבלים את מסע הרצח שגבה את חייהם של שלושה גברים. המשפחות שנסו על נפשן מהזירה עקובת הדם הותירו מאחור את עגלות הילדים, הסחורה של שוק החג נותרה יתומה והאוכל נשאר על השולחנות

תיעוד רגעי הפיגוע באלעד/מערכת וואלה!

חגיגות יום העצמאות שנערכו אמש (חמישי) באמפי פארק באלעד נגדעו ברגע בעקבות הפיגוע הרצחני שגבה את מותם של שלושה בני אדם. בתמונות שצולמו בזירה ניתן לראות את סרטי המשטרה מקיפים את העגלות שהותירו מאחור המשפחות שנסו על נפשן, את הסחורה היתומה משוק החג ואת האוכל שנותר על שולחנות הפיקניק. לצד כל אלה, דמם של הנרצחים והפצועים מכתים את המדרכה.

"הגעתי לרחוב אבן גבירול ועוברים ושבים סיפרו שהמחבלים התחילו בכיכר ומשם רצו לתוך הפארק", שחזר מתנדב זק"א שהגיע למקום. "הם תקפו עם גרזנים ובסכינים. בפארק עצמו היו מלא אנשים, שחגגו את יום העצמאות. מכל פינה זעקו לעזרה, לא הצלחנו להשתלט. כל השביל היה מלא בפצועים ששרועים על הרצפה".

זירת הפיגוע באלעד, הבוקר. 6 במאי 2022. אבשלום שושני, מעריב
הסחורה של שוק החג שנותרה בזירה, הבוקר/מעריב, אבשלום שושני
זירת הפיגוע באלעד, הבוקר. 6 במאי 2022. אבשלום שושני, מעריב
הסחורה של שוק החג שנותרה בזירה, הבוקר/מעריב, אבשלום שושני
עגלת תינוק וחפצים שנשארו על הספסלים וננטשו במהלך הבריחה מזירת הפיגוע באלעד. 5 במאי 2022. TPS
עגלת תינוק שהושארה בזירה, אמש/TPS
זירת הפיגוע באלעד, הבוקר. 6 במאי 2022. אבשלום שושני, מעריב
זירת הפיגוע, הבוקר/מעריב, אבשלום שושני

שלושת הנרצחים בפיגוע הם יונתן חבקוק ובועז גול תושבי העיר ואורן בן יפתח מלוד. ביצעו אותו שני מחבלים מג'נין, אסעד יוסף אסעד אלרפאעי בן 19, וצבחי עמאד צבחי אבו שקיר, בן 20. עוד לא ברור כיצד הגיעו לאלעד והם טרם נתפסו. הם החלו את מסע הרצח ברחוב אבן גבירול בעיר, ומשם המשיכו לאמפי פארק הסמוך כשהם מכים בגרזן את כל הבאים בדרכים. לאחר מכן ברחו מהזירה.

כוחות הביטחון פתחו במצוד אחר המחבלים שנמשך גם בשעה זו. במערכת הביטחון חוששים שהמחבלים ברחו לשטחים, ועל כן פרסו מחסומים בכבישים השונים וסורקים אחר רכב חשוד שנמלט מהזירה. "אויבינו יצאו למסע רצח כנגד יהודים באשר הם", אמר ראש הממשלה נפתלי בנט. "מטרתם לשבור את רוחנו, הם ייכשלו. אנחנו נשים ידינו על המחבלים ועל סביבתם התומכת, והם ישלמו את המחיר. אני מוסר את תנחומיי מעומק ליבי למשפחות הנרצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully