וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: "האיום הביטחוני מבית לא פחות חמור מזה שמופנה אלינו מהאויב"

עודכן לאחרונה: 5.5.2022 / 15:15

בטקס הענקת דרגות לכבוד יום העצמאות במטה הארצי של המשטרה בירושלים התייחס המפכ"ל לשכרם של השוטרים ואמר כי יש להעלותו. כמו כן, פנה המפכ"ל למשפחות השכולות ואמר כי הוא רואה חשיבות בקשר עימן. "אני מבקש לתת כל מה שרק ניתן. המשטרה תמשיך להיות לעד חלק מחייכם"

בווידאו: המפכ"ל, יעקב שבתאי בהתייחסות לפיגוע בבאר שבע/דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי אמר השבוע כי "האיום הביטחוני מבית לא פחות חמור מזה שמופנה אלינו ממדינות אויב". את הדברים אמר בטקס הענקת דרגות לכבוד יום העצמאות במטה הארצי של המשטרה בירושלים, אז התייחס המפכ"ל גם לשכרם של השוטרים ואמר כי יש להעלותו. "ישנם קשיים שמחזקים את הצורך במימוש תוכניתנו הכוללת תוספת תקציב משמעותית למשטרה, הגדלת כוח האדם, ותוספת שכר לכל שוטרי משטרת ישראל", קבע.

"מדינת ישראל חייבת לתגמל ולחזק את מגניה בכדי שאלו ימשיכו לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר, ובכדי שעוד ועוד אזרחים יתגייסו למשטרה, וייקחו חלק פעיל במתן שירותי משטרה לאזרחי ישראל, במאבק בפשיעה ובלחימה בטרור".

ביום הזיכרון התייחס המפכ"ל לחלל הראשון ולחלל האחרון של המשטרה. "שניים כל כך שונים וכל כך דומים", לדבריו. "74 שנים מפרידות בין אריק, החלל הראשון של משטרת ישראל, לבין אמיר, החלל האחרון. אלה נפלו בהגנת המדינה.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי בטקס הענקת דרגות ניצב ומינויים בסגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, 26 בינואר 2021. דוברות משטרת ישראל
"מדינת ישראל חייבת לתגמל ולחזק את מגניה", המפכ"ל/דוברות משטרת ישראל

"השוטר אריק, נולד בירושלים, למד בגימנסיה, חלם להיות מוסיקאי או ספורטאי והיה חבר בארגון ההגנה. רב סמל מתקדם אמיר חורי, גדל בנצרת, חלם להיות רופא, הצטיין במשפטים, והמשיך את דרכו של אביו ג'ריס, גמלאי של המשטרה", אמר.

המפכ"ל הוסיף כי המשטרה מורכבת משוטרים שגם יחרפו נפשם למען חייהם של אזרחי ישראל וביטחונם. "כמפכ"ל אני רואה חשיבות עצומה בקשר בין המשפחות השכולות למשטרה", אמר שבתאי. "כשיקריכם התגייסו למשטרה, כבר אז הפכתם לחלק מאיתנו. אז הייתם מאחורי הקלעים ובעיקר תמכתם, הקשבתם ונתתם כל מה שרק אפשר ליקיריכם. אני יכול לומר לכם שתמיכתכם הייתה בעלת חשיבות ענקית לנו ולהם".

"אני מבקש להעניק לכם. לתמוך, להקשיב ולתת כל מה שרק ניתן. משטרת ישראל תמשיך להיות לעד חלק בלתי נפרד מחייכם. אנו גם נמשיך לזכור ולהנציח את חללי משטרת ישראל. סיפורי הגבורה ומורשת הקרב שלהם ילוו אותנו למשך דורות רבים. עליהם אנו מחנכים ומאמנים את שוטרי משטרת ישראל, כי במותם ציוו לנו את החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully