וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק באל על מחריף: ההשתתפות במטס יום העצמאות בוטלה ברגע האחרון, 11 טיסות בוטלו

עודכן לאחרונה: 5.5.2022 / 14:11

הסכסוך בין ועד העובדים, הטייסים והחברה נמשך. העובדים זעמו על ההשתתפות ב"טיסות ראווה" בעוד טיסות מסחריות מבוטלות, ומנעו זאת: "מתעסקים בלטפל בכאוס שיצר גל הביטולים כתוצאה מחוסר איוש של הטייסים"

השתתפות מטוס אל על במטס יום העצמאות המסורתי בוטלה היום (חמישי) ברגע האחרון, בעקבות הסלמה במאבק בין ועד העובדים, הטייסים והחברה. נוסף על כך, לפי גורמים בחברה, ב-48 השעות האחרונות בוטלו 11 טיסות בשל אי התייצבות טייסים.

לטענת מועצת עובדי אל על, הם מתנגדים לגישה של החברה, שמוצאת זמן להשתתפות ב"טיסות ראווה", כהגדרתם, בעוד טיסות מסחריות, המכניסות כסף לחברה שרק חוזרת מהשבתה בת שנתיים ומשבר כלכלי חמור, מבוטלות ונדחקות לסוף התור.

מטוס אל על. דני שדה, אתר רשמי
הסכסוף מחריף. מטוס אל על/אתר רשמי, דני שדה

"עובדי אל על מתעסקים כרגע בלטפל בכאוס שיצר גל הביטולים כתוצאה מחוסר איוש של הטייסים. העדיפות הראשונה היא לטפל בנוסעי החברה ולא במטס הראווה של איגוד הטייסים בישראל", נמסר.

עובדי החברה והטייסים נמצאים בחיכוך מאז הרפורמה בחברה בסוף שנת 2020, כאשר הוועדים אוחדו, למעט הטייסים שהוסיפו להחזיק בוועד נפרד.

מאל על נמסר בתגובה: "אנו מצרים על כך שנבצר מחברת אל על ליטול חלק במטס החגיגי של יום העצמאות ה-74, זהו אירוע חמור. אנו לומדים את הפרטים ונטפל על מנת שאירוע כזה לא יישנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully