וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילומי ההריון הסקסיים על החוף הסתיימו בפדיחה

3.7.2022 / 23:46

קיילי קאטיש בילתה בחוף הים ובילתה עם בעלה. היא החליטה להעלות לטיקטוק סרטון שצבר מעל 14 מיליון צפיות רק בגלל התפנית המפתיעה שלו. צפו

צילומי ההריון בים התסיימו בפדיחה/kyliekatich

אישה בהיריון מתקדם ניצלה את הזמן הפנוי והשמש החמימה כדי לבלות עם בעלה בחוף הים. קיילי קאטיש, כוכבת רשת ע0 400 אלף עוקבים בטיקטוק, החליטה לצלם סרטון שבו היא שוכבת על בחושניות על החוף קרוב מאוד לגלי הים וחושפת את הבטן ההריונית שלה. בעלה אף דרבן אותה לשכב כמה שיותר קרוב לגלים בשביל האפקט הפוטוגניו.

אבל הדברים השתבשו כשגל אחד היה גבוה בהרבה מקודמיו ופגע בעוצמה בקיילי, שנשטפה לגמרי כולה במים כשהיא לגמרי מופתעת בזמן שבעלה ממשיך לצלם. בפוסט שהיא העלתה לרשת היא כתבה: "לעולם לא אתגבר על השטיפה הזו, מדוע הגל הזה בא כל כך מהר ובעוצמה כזו?"

צפו בסרטון המפדח

@kyliekatich ILL NEVER GET OVER THIS WIPE OUT HAHAHA WHY DID IT COME SO FAST AND FULL OF VENGEANCE #maternityphotoshoot ♬ Still Don't Know My Name - Labrinth

הסרטון הזה צבר מעל 14 מיליון צפיות ורוב המגיבים היו משועשעים מהסיטואציה הזו. אחת כתבה: "התינוק כמעט קפץ החוצה מהגל הזה, אבל זה נראה טוב". "חשבתי שזה יהיה מצחיק וזה היה.. מדהים", כתב מגיב נוסף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

למרות הפדיחה לבעלה, אלכס, יצאו כמה תמונות טובות ובסופו של דבר הם הפכו להורים גאים לבתם אסתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully