וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חיפושים נרחבים אחר אסיר וסוהרת שנעלמו

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 11:00

הסוהרת ויקי וייט והאסיר קייסי וייט נעלמו ביום שישי ממשרד השריף במחוז לודרדייל באלבמה. המשטרה חוקרת אם הסוהרת סייעה לאסיר לברוח או מוחזקת כבת ערובה

המשטרה בארצות הברית מחפשת אחר אסיר נמלט שמואשם ברצח, וסוהרת שנעלמה איתו. האסיר, קייסי וייט, והסוהרת ויקי וייט (אין קשר משפחתי) נראו בפעם האחרונה ביום שישי בבוקר במשרד השריף במחוז לודרדייל באלבמה. וייט אמרה שהיא לוקחת את האסיר להערכה פסיכולוגית, אך לאחר מכן הבינו במשטרה כי לא נקבעה הערכה כזאת.

הרשויות חוקרות כעת אם וייט סייעה לאסיר לברוח, או אם היא בת ערובה שלו. על פי הרשויות, האסיר נחשב "חמוש ומסוכן ביותר" - חלקית בשל העובדה שיש לו כעת גישה לנשק של הסוהרת.

לדברי השריף ריק סינגלטון, וייט עזבה את מתקן הכליאה עם האסיר ביום שישי בבוקר לאחר שאמרה לעמיתיה כי היא לוקחת אותו לבית המשפט להערכה פסיכולוגית. היא הוסיפה כי משם תיגש לרופא משום שאינה מרגישה טוב, אמר סינגלטון.

כעבור שעתיים המכונית שלה נמצאה בחניון של מרכז קניות. אחרי הצהריים השוטרים הבינו כי האסיר לא שב למתקן הכליאה. הם לא הצליחו גם ליצור קשר עם הסוהרת. שירות המרשלים של ארצות הברי הציע פרס בסך עשרת אלפים דולר בעבור מידע שיוביל ללכידת וייט ולמיקום של הסוהרת. "קייסי וייט נחשב איום רציני לסוהרת ולציבור", אמר המרשל מרטי קילי.

לדברי סינגלטון, וייט עובדת במחלקה כבר 25 שנים. היא עוזרת מנהל במתקן, וחלק מתפקידה הוא לארגן הסעות לבית המשפט.

החלטתה להסיע את האסיר לבית המשפט בעצמה היא הפרה של המדיניות, הוא הסביר, משום שמישהו שמואשם בפשע כה חמור בדרך כלל מלווה על ידי שני סוהרים. "כל העובדים במשרד הזה בהלם שהיא נעדרת", אמר סינגלטון והוסיף כי היא "עובדת מצטיינת".

וייט בו ה-38 הואשם בשני סעיפים של רצח מדרגה ראשונה בספטמבר 2020, בתקרית הדקירה של קוני רידג'וויי בת ה-58. הוא כבר מרצה עונש על שורה של פשעים מ-2015, כולל שוד, גניבת כלי רכב ומרדף משטרתי. וייט הודה ברצח והמתין למשפט בכלא במחוז לודרדייל כשנעלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully