וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ין מהדקת מגבלות קורונה במהלך חופשת חג

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 12:43

תושבי העיר מיהרו לאגור מזון ומוצרי צריכה בסיסיים בסוף השבוע, מחשש למחסור. הרשויות ערכו בדיקות המוניות, סגרו עשרות מתחמי מגורים והפסיקו את פעילות בתי הספר

בייג'ין אסרה על האכילה במסעדות, סגרה את אולפני יוניברסל והורתה לתושבים לספק הוכחה לבדיקת קורונה שלילית אם הם רוצים להיכנס לאתרים ציבוריים. זאת הסלמה משמעותית של המגבלות בתחילת חופשת חג בת חמישה ימים.

רשויות מקומיות רבות בחופשת "לייבור דיי" שהחלה אתמול (שבת) הורו לתושבים לא לעזוב את הערים אלא אם כן הם חייבים והטילו מגבלות בידוד ממשוכות על אנשים שהגיעו מאזורים שבהם הקורונה משתוללת. משרד התחבורה הציבורית הסיני מעריך כי מאה מיליון נסיעות ייערכו במהלך החג - ירידה של 62% לעומת שנה שעברה.

בייג'ין מתמודדת עם גל של אומיקרון, לאחר שבשנחאי הוטל סגר של חודש. תושבי בייג'ין מיהרו לאגור מזון ומוצרי צריכה בסיסיים בסוף השבוע, מחשש למחסור. הרשויות בעיר ערכו בדיקות המוניות, סגרו עשרות מתחמי מגורים והפסיקו את פעילות בתי הספר.

קורונה, בייג'ין, סין, 29 באפריל 2022. REUTERS/Carlos Garcia Rawlins, רויטרס
בונים גדרות/רויטרס, REUTERS/Carlos Garcia Rawlins

במהלך החג, עובדים וסטודנטים ייאלצו להראות בדיקה שלילית - עד 48 השעות שלפני - כדי לשוב לעבודה או לבית הספר. מה-5 במאי, תושבים יהיו חייבים להראות בדיקה שלילית - שנלקחה בשבוע האחרון - כדי להיכנס לאתרים ציבוריים, כולל נסיעה בתחבורה הציבורית. כל התושבים חייבים לבצע בדיקת קורונה לפחות פעם בשבוע.

יוניברסל בייג'ין ריזורט הודיע כי פארק אולפני יוניברסל ומתחם הקניות סיטיווק ייסגרו באופן מיידי לאחר שקיבלו "הנחיה" מרשויות הפיקוח על מחלות. לא נמסר מתי האתרים ייפתחו שוב.

קורונה, בייג'ין, סין ה-29 באפריל 2022. REUTERS/Carlos Garcia Rawlins, רויטרס
מבודדים תושבים/רויטרס, REUTERS/Carlos Garcia Rawlins

בייג'ין דיווחה היום (ראשון) על 59 מקרי הידבקות מקומיים, המספר היומי הגבוה ביותר מאז תחילת הגל. העיר דיווחה על יותר מ-300 מקרים מאז ה-20 באפריל.

בשנחאי, גורמים רשמיים אמרו כי ההדבקה הקהילתית בעיר "נמצאת תחת שליטה", לאחר יותר מחודש של סגר הדוק שאילץ 25 מיליון תושבים להישאר בבתיהם. העיר דיווחה על 7,872 מקרים היום ו -38 מקרי מוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully