וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון ההתנקשות האיראני הוא חלק מתוכנית סדורה: טרור נגד ישראלים ויהודים

עודכן לאחרונה: 4.5.2022 / 8:27

הניסיון הכושל לפגוע בדיפלומט ישראלי בתורכיה, גנרל אמריקני בגרמניה ועיתונאי בצרפת מצטרף לשורת התקפות טרור אחרות שסוכלו שסוכלו בקפריסין, קולומביה ומדינות נוספות. המכנה המשותף: כולם תוכננו על ידי משמרות המהפכה ומטרתם אחת - פגיעה בישראלים ויהודים

מנצור רסולי, שנשלח להקים רשת מבצעית על ידי איראן/.

בתקופה האחרונה המשטר האיראני מנסה לפגע בישראלים וביהודים ברחבי העולם. הניסיון הכושל לפגוע בדיפלומט ישראלי בתורכיה, גנרל אמריקני בגרמניה ועיתונאי בצרפת מצטרף לניסיונות פיגוע שסוכלו בקפריסין, קולומביה, קניה, תורכיה, ומקומות נוספים ברחבי העולם כולו.

מדובר בטרור מדינתי, שנעשה על פי הנחיית מנהיג איראן, באישור צמרת המשטר, ובמימונה; טרור שיוצא לפועל על ידי זרועות המודיעין והביטחון של המשטר ובראשן זרועות הביצוע של משמרות המהפכה - כוח קודס.

‎כדי להמנע מנשיאה באחריות ובאשמה, מחוללי הטרור האיראני מבדלים את פעילותם מאיראן באמצעות שימוש בפרוקסי ומיליציות שיעיות שמשמשות רגל מבצעת בשטח - ובהטעיות טכנולוגיות המאפשרים לאיראן לשמר כביכול על מרחב הכחשה.

בסרטון מופיע מנצור רסולי, שנשלח להקים רשת מבצעית מקרב גורמים זרים. כפי שמעיד רסולי בעצמו, הוא נשלח להתנקש בחייהן של שלוש מטרות מערביות עבור הרפובליקה האיסלמית.

בזכות שת"פ הדוק בין המוסד לשירותי הביון בעולם, מסוכלים ניסיונות אלה פעם אחר פעם וכך מבהירים למקבלי ההחלטות בטהראן שהעולם מודע לפעילות הטרור שאיראן מובילה וימשיך לפעול נגדן.

הסיכול המוצלח של הניסיון האירני לפגוע בדיפלומטים ישראלים באיסטנבול הוא עוד חוליה בשרשרת סיכולים של פיגועים מתוכננים בתקופה האחרונה.

בשנה האחרונה הצליח המוסד לסכל עשרות פיגועים דומים, בשיתוף פעולה עם ארגוני ביון שותפים בכל רחבי העולם.

המשותף לכל הפיגועים היא העובדה שכולם תוכננו על ידי משמרות המהפכה האירניים וכוח קודס שפועל כחלק בלתי נפרד ממנו.

ההנהגה האירנית היא זו שהנחתה את זרועות הטרור שלה ובהם משמרות המהפכה וכח קודס, לפגוע במטרות יהודיות וישראליות ברחבי העולם. מטרת הפגיעות היא רק בשל היותם יהודים וישראלים וללא כל הקשר אחר. זה טרור לשמו.

הפיגוע שסוכל באיסטנבול תורכיה מצטרף לניסיונות קודמים שסוכלו בקפריסין, קניה, תורכיה, קולומביה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully