וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוש נהרג במבצע מעצרים בג'נין; אביו של המחבל מת"א תועד ברחובות העיר: "לא מתרגש מאיומי ישראל"

במהלך המבצע התפתחו עימותים אלימים שכללו חילופי אש. במחנה הפליטים ג'נין השיבו כוחות צה"ל בירי, פגעו בראשו של אחד החמושים והוא נהרג. בזמן הפעילות נמסרה הודעה למשפחת המחבל מהפיגוע בת"א על הכוונה להרוס את ביתו. אביו של המחבל תועד בג'נין: "לא מפחד מהאיומים"

אביו של המחבל מדיזנגוף על הכוונה להרוס את ביתו: לא מתרגש מאיומי הכיבוש/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

חמוש פלסטיני נהרג הלילה (רביעי) וארבעה נוספים נפצעו במהלך פעילות צה"ל באזור ג'נין. לפי צה"ל, במהלך הפעילות נעצרו 12 חשודים בפעילות טרור וכן נמסר צו הריסה לבית המחבל רעד פתחי חאזם, שביצע את פיגוע הירי בתל אביב.

לאחר עזיבת הכוחות, פתחי רעד חאזם, אביו של המחבל שלביתו נמסר הצו תועד מפגין ברחובות העיר בליווי עשרות פלסטינים. הוא אמר כי הוא "לא מתייחס ברצינות לאיומי הכיבוש". הוא אמר לאביו של החמוש שנהרג הבוקר כי "הדם של הבן שלך הוא הדרך לניצחון, אל תצטער על כך".

במהלך פעילות צה"ל באזור ג'נין החלו עימותים אלימים ואף חילופי אש. גורם ביטחוני אישר כי פלסטיני שנפגע בראשו ונהרג היה מחבל חמוש. עוד אמר הגורם כי נגד הכוחות הופעל טרור שכלל מטעני חבלה ובקבוקי תבערה.

לוחמי צה"ל בפעילות מעצרים בג'נין ובכפרים הסמוכים. 27 באפריל 2022. דובר צה"ל
כוח צה"ל בבית המחבל מהפיגוע בתל אביב, הלילה/דובר צה"ל
פתחי רעד. 27 באפריל 2022. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"הדם הוא הדרך לניצחון". אביו של המחבל מהפיגוע בתל אביב, היום/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"במהלך הפעילות בג'נין לוחמי צה"ל פעלו אל מול הפרת סדר אלימה שהתפתחה במקום בהשתתפות עשרות פלסטינים שביצעו ירי, הבעירו צמיגים והשליכו מטענים לעבר הלוחמים אשר הגיבו בירי", מסר דובר צה"ל. לא היו נפגעים בקרב הכוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully