וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה רימא שנורתה בקלנסווה: "הבנות ראו הכל במצלמות בבית"

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 9:40

במשך 3 ימים נלחמו הרופאים על חייה של רימא חדיג'ה בת ה-33 לאחר שנורתה בעיר. רימא היא אמא לארבעה ילדים, אותם גידלה לבד מאז שבעלה שם קץ לחייו לאחר שהיה חייב כסף לעבריינים. קרובת משפחתה סיפרה: "היא הלכה להביא אוכל עם הבן שלה, כשחזרה פתחה את השער - וירו בה"

רימא ח'דיג'ה, בת 33 מקלנסווה, מתה פצעיה היום (שלישי), שלושה ימים לאחר שנורתה בעיר. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם הרופאים נלחמו על חייה, אך נאלצו לקבוע את מותה. רימא היא אלמנה ואמא לארבעה ילדים, אותם היא גידלה לבד, מאז שבעלה שם קץ לחייו לפני כשנתיים, לאחר שהיה חייב כסף לעבריינים.

קרובת משפחתה של רימא סיפרה לוואלה! כי בעלה מת לפני כשנתיים, ומאז היא "קיבלה איומים על חייה והתלוננה למשטרה כמה פעמים". היא התגוררה בבית של משפחת בעלה; בקומה הראשונה גרים אחיו של בעלה ומשפחתו, והיא גרה בקומה השלישית יחד עם ארבעת ילדיה: בת עשר, בן שמונה, בת חמש ובן ארבע עם צרכים מיוחדים.

בנוציה של רימא. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ילדיה של רימא/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

"כמה דקות לפני סיום הצום היא הלכה להביא אוכל לאיפטאר עם הבן שלה", סיפרה קרובת המשפחה, "כשחזרה פתחה את השער ואז ירו בה. הבן שלה היה איתה באוטו, הבנות ראו הכל במצלמות שבבית וקראו לעזרה".

מאז שבעלה מת, רימא שילמה את חובותיו. "היא חיה על נדבות של אנשים, רצו לגרש אותה לרחוב", אמרה קרובת משפחתה. "כל הזמן רצו להוציא אותה מהדירה והיה על זה משפט". קרובת המשפחה של רימא קראה לאחר הרצח, "די לאלימות, תנו לאנשים לחיות. די לשפיכות דמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully