וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה הגרלת "דירה בהנחה": "תשנה את החיים של יותר מ-10,000 משפחות"

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 12:26

בימים הקרובים יתבצעו 150 הגרלות, שבהן יוגרלו יותר מעשרת אלפים דירות ב-31 יישובים בארץ, בין כמעט 120 אלף נרשמים. התוצאות צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מאי. השר אלקין: "רגע היסטורי, עד סוף השנה נגריל כל חודשיים עוד 20 אלף דירות"

בווידאו: נפתחה ההגרלה הראשונה של תכנית "דירה בהנחה"/צילום: נתן וייל, ענבה, לע"מ

הגרלת פרויקט "דירה בהנחה" יצאה הבוקר (שלישי) לדרך, במעמד שר השיכון זאב אלקין ושר המשפטים גדעון סער. ההגרלה תימשך כמה ימים, ובמהלכה יוגרלו 10,053 דירות בין יותר מ-119 אלף נרשמים, ב-31 יישובים ברחבי הארץ. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מאי.

ההגרלה מתבצעת במערכת ממוחשבת, בניהול ועדה ובפיקוח רואה חשבון מוסמך. חישוב התוצאות מתבצע בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת הגרלות המפקחת, שגם חותמת על התוצאות.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין בהגרלה הראשונה של תכנית "דירה בהנחה", במעמד שר המשפטים גדעון סער, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון אביעד פרידמן ומנהל רשות מקרקעי ישראל ינקי קוינט. סיון שחור, ענבה,, לשכת העיתונות הממשלתית
"רגע היסטורי". פתיחת הגרלת "דירה בהנחה"/לשכת העיתונות הממשלתית, סיון שחור, ענבה,

"אנו נמצאים ברגע היסטורי, אך זו רק ההתחלה", אמר השר אלקין. "עד סוף השנה נגריל כל חודשיים עוד 20 אלף דירות בכ-150 פרויקטים בהנחה משמעותית לזוגות הצעירים". השר סער הוסיף כי "חייבים להגיע להצפה של קרקעות לבנייה למגורים בהיקפים גדולים עם הגבלה של המחירים, ולמצוא את הדרכים לתמרץ היקפים גדולים של התחדשות עירונית".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן אמר כי "התחלת ביצוע ההגרלות היום תשנה את חייהם של יותר מ-10,000 משפחות ובשנה הקרובה יתווספו אליהם כ-20,000 משפחות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully