וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: אין לי שום כוונה לחזור לטוויטר

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 11:51

בעקבות רכישתו של אילון מאסק את הרשת החברתית, אמר טראמפ כי הוא מתכוון להתמקד בפלטפורמה שלו, טרות סושיאל - ולא לשוב לטוויטר גם אם חשבונו יופעל מחדש

לנשיא לשעבר של ארצות הברית, דונלד טראמפ, אין שום כוונה להצטרף מחדש לטוויטר - אפילו אם החשבון שלו יחודש בעקבות מכירת החברה למיליארדר אילון מאסק.

טראמפ אמר ל"פוקס ניוז" אמש (שני) כי הוא מתכוון להתמקד בפלטפורמה שלו, טרות סושיאל (Truth Social). "איני עובר לטוויטר. אשאר בטרות" הוא אמר לרשת. "אני מקווה שאילון קנה את טוויטר כדי לשפר אותה. הוא איש טוב אבל אני נשאר בטרות".

חשבונותיו של טראמפ ברשתות חברתיות נחסמו לאחר ההמתקפה על גבעת הקפיטול ב-6 בינואר. טוויטר מסרה אז כי "יש סיכון להסתה נוספת לאלימות" כסיבה לחסימה. באותו זמן היו לנשיא לשעבר 89 מיליון עוקבים בטוויטר.

טראמפ השיק בתגובה את אפליקציית המדיה החברתית שלו ותבע את טוויטר, פייסבוק ויוטיוב (של גוגל), בטענה כי הוא ושמרנים אחרים צונזרו ללא הצדקה, אף שהפוסטים של פרשנים שמרנים מקבלים באופן קבוע את המספר הגבוה ביותר של שיתופים.

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בעצרת בקונרו, טקסס, 29 בינואר 2022. רויטרס
לא חוזר. דונלד טראמפ/רויטרס

מאסק, האיש העשיר בעולם ותומך אדוק בחופש הביטוי, אמר כי הוא רוצה לקנות את טוויטר משום שהוא סבור שאינה ממלאת את הפוטנציאל שלה כפלטפורמה שמקדמת חופש ביטוי. כעת מתעוררות שאלות לגבי ההפעלה מחדש של החשבון של טראמפ, שמתכנן לרוץ שוב לבחירות ב-2024.

בשבועות האחרונים מאסק סיפר על כמה שינויים שהוא מציע ליישם בטוויטר, כולל צמצום המגבלות על תוכן, ואמר כי הוא "לא חובב" מחיקת תוכן ונזהר מהקפאה קבועה של חשבונות.

טראמפ אמר ל"פוקס" כי הוא מברך על הרכישה של טוויטר וכי אינו רואה בפלטפורמה מתחרה ישירה למוצר שלו. "טרות סושיאל תהיה הקול שלי. לאף אחד אחר אין כזה דבר". בעצרת באוהיו בשבת הפציר טראמפ בתומכיו להצטרף לפלטפורמה שלו: "הירשמו עכשיו. יהיה לכם מאד כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully