וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חיפושים נרחבים בעזרת מסוק וכלי שיט: נמצאו הנעדרים בים המלח

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 1:19

החיפושים החלו בסביבות השעה 20:00 בערב, כשהוזעקו מתנדבים לסייע בחיפושים אחר מספר נופשים, שהיו חלק מקבוצה של 300 איש שבילו בים. בחיפושים השתתפו כמה יחידות של מתנדבים, שסרקו את השטח עם סירות וכן מסוק משטרתי

בווידאו: חיפושים אחרי עשרה מטיילים שנסחפו בים המלח/כיבוי והצלה

חיפושים החלו הערב (שני) אחר עשרה בני אדם עליהם דווח שנסחפו בחוף נווה מדבר בים המלח. הנסחפים היו חלק מקבוצה של כ-300 נופשים, שחלקם כבר הושבו לחוף בסיוע מצילים מקומיים. כוחות החילוץ ריכזו מאמץ ותשאלו את הנופשים בכדי למפות את הנעדרים - שנמצאו בתום שעות של חיפושים נרחבים.

באירוע סייעו יל"מ יו"ש ויחידת להבה של כב"ה, חטיבה 417, ומהאוויר סורק מסוק של משטרת ישראל. כמו כן כמה סירות סרקו במים אחר הנעדרים. למקום הוזנק אמבולנס טיפול נמרץ.

מטוס סורק אחר נעדרים בים המלח. 15 באפריל 2022. דוברות כב"ה
מסוק משטרתי בחיפושים בים המלח, הערב/דוברות כב"ה

"מתנדבי היחידה פעלו כל הלילה על מנת לחלץ את המטיילים בשלום, עבדו כל היום, סחבו אלונקה לפנות ערב, וכעת פועלים בחילוץ ימי בתנאי מזג אויר מורכבים", מסר מתן מוראד, מפקד יחלצ מגילות. "מתנדבי היחידה בכושר טוב ומקווים לאתר ולחלץ את הנסחפים במצב טוב ובמהירות. אנו שבים וקוראים לציבור המטיילים לשמור על כללי הזהירות ולטייל לפי הוראות רשות הטבע והגנים".

עוד בוואלה!

עשרות ילדים הלכו לאיבוד במהלך טיול בית ספר סמוך לים המלח - ונמצאו כעבור כשעתיים

לכתבה המלאה
יחידת החילוץ. יחידת החילוץ, אתר רשמי
החיפושים, הערב/אתר רשמי, יחידת החילוץ
חיפושים אחר נעדרים בים המלח 25 באפריל 2022. דוברות כב"ה
חיפושים בים המלח, הערב/דוברות כב"ה

מוקדם יותר חולץ מטייל כבן 60 שנפל מגובה בוואדי קלט ופונה באמצעות אלונקה, ובמהלך לילה שעבר חולצו שלושה מטיילים בגילאי העשרה שטעו במהלך טיול בנחל אוג. במהלך החילוץ הלילי איבדה היחידה את הרחפן התרמי שסייע בקיצור זמני האיתור בנקיקי מדבר יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully