וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסק מתקרב לרכישת טוויטר: מדוע הרפובליקנים חוגגים?

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 17:17

על פי הערכות, טוויטר תסכים להצעת הרכש בסך 43 מיליארד דולר של היזם עוד היום. חברי המפלגה הרפובליקנית מתרגשים לרגל האפשרות שהחשבון הפרטי של הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, ישוב לפעול

רפובליקנים בבית הנבחרים האמריקני קיבלו בהתלהבות את החדשות שטוויטר צפויה להסכים להצעת הרכש של המיליארדר אילון מאסק, ומיד קראו למנכ"ל יצרנית המכוניות החשמליות טסלה להשיב את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לרשת החברתית.

"היי אילון מאסק", צייצה ועידת הרפובליקנים בבית הנבחרים, שמייצגת 209 חברי קונגרס, "זה שבוע נהדר לשחרר את החשבון של דונלד טראמפ" בטוויטר ("Hey, @elonmusk it's a great week to free @realDonaldTrump").

חבר הקונגרס ג'ים ג'ורדן, חבר בארגון האוס פרידום השמרני, אמר כי העסקה המדוברת תיטיב עם בעלי המניות ועם חופש הדיבור.

"אני חושב שהעסקה תייטיב עם בעלי המניות; שנית, היא טובה לחופש הדיבור, וטובה לתיקון הראשון בחוקה", אמר ג'ורדן בראיון ל"פוקס ניוז" בהתייחסו לתיקון בחוקה שמבטיח את חופש הדיבור.

טוויטר. רויטרס
תימכר או לא תימכר?/רויטרס

מוקדם יותר החודש, מאסק הציע לרכוש את טוויטר בעבור 54.20 דולר למניה, או 43 מיליארד דולר. החברה התכוונה לסרב להצעה. עם זאת, טוויטר שינתה את דעתה לאחר שמאסק חשף כי השיג מימון בסך 46.5 מיליארד דולר בעבור העסקה.

דירקטוריון החברה נפגש אתמול (ראשון) כדי לדון בתוכנית המימון של מאסק בעבור העסקה, אמר מקור המקורב לנושא ל-CNBC. בלומברג ורויטרס דיווחו כי שני התדדים עשויים להגיע להסכמה עוד היום. הדירקטוריון ניהל משא ומתן עם מאסק במשך כל הלילה, על פי דיווח "ניו יורק טיימס".

לדברי האנליסט דן אייבס, "וול סטריט מתייחסת לדיווח כהתחלה של הסוף של טוויטר כחברה ציבורית כעת כשמאסק עומד לרכוש אותה, אלא אם כן מתמודד חדש יציע הצעת רכש שונה". טוויטר צפויה לדווח על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון הראשון ביום חמישי , וההערכה היא שהן יהיו מאכזבות.

הציוץ של מרג'ורי טיילור גרין

חברת הקונגרס הרפובליקנית מרג'ורי טיילור גרין, שחשבונה הפרטי בטוויטר נחסם לתמיד בשל ציוצים שהפרו את מדיניות המידע הכוזב של החברה בנוגע לקורונה, צייצה בחשבון הציבורי שלה כי "צריך להחיות את חשבון הטוויטר הפרטי שלי".

טוויטר חסם את החשבון לאחר המתקפה על גבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021, בשל הסכנה להסתה לאלימות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully